ما در تریبون نماز جمعه از مسؤولان خط نمی‌گیریم

  • شناسه خبر: 38206
ما در تریبون نماز جمعه از مسؤولان خط نمی‌گیریم

امام جمعه رفسنجان گفت: ما در تریبون نماز جمعه هرگز از مسؤولان در بیان مطالب خط نمی‌گیریم و نخواهیم گرفت و تنها از رهبر انقلاب خط می‌گیریم.

امام جمعه رفسنجان گفت: ما در تریبون نماز جمعه هرگز از مسؤولان در بیان مطالب خط نمی‌گیریم و نخواهیم گرفت و تنها از رهبر انقلاب خط می‌گیریم.
به گزارش “روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: آلایندگی سرچشمه که امروز جوسازی برای آن به وجود آمده است،برای یک مجموعه که قریب به ۲۰ هزار نفر اشتغالزایی دارد بعد از کشاورزی بیشتری اشتغالزایی دارد و طبیعی است اگر همه چیز را در کنار هم ببنیم این جوسازی‌ها به کار نمی‌آید و باید پرهیز شود اینکه این کارخانه عظیم آلایندگی دارد، طبیعی است.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه باید برای کاهش و رفع آلایندگی همه تلاش کنند، افزود: همه در تلاش هستند و مسؤولان محیط‌زیست هم باید راهنمایی کنند که آلایندگی کاهش پیدا کند که خطر برای رفسنجان وجود نداشته باشد.
وی تصریح کرد: نماینده و فرماندار و مسؤولان در کنار مدیران مس تلاش کنند این مشکلات برطرف شود.
رمضانی‌پور کنترل زبان را عامل سوددهی و رسیدن به تقوا دانست و بینا داشت: امام علی (ع) در خطبه ۱۷۶ نهج‌البلاغه فرمودند« پرهیزکاری را ندیدم که تقوا برای او سودمند باشد مگر آنکه زبان خود را حفظ کرده بود».
وی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار بیان کرد: پرستاران پرستاری بیمار را افتخار بدانند پرستاری از بیمار ثواب زیادی دارد و کار خطیری است اگر بر اثر کوتاهی پرستاری بیماری تلف شود آن پرستار مسؤول است.
خطیب جمعه رفسنجان حادثه نفتکش سانچی را تسلیت گفت و روز غزه را گرامی داشت و از علت نامگذاری روز غزه چنین گفت که سال ۲۰۰۹ میلادی جنگ ۲۲ روزه بین رژیم صهیونیستی و غزه رخ داد که حماسه مردم غزه این رویای شکست ناپذیری رژیم جعلی اسرائیل را در هم کوبید و هیمنه اسرائیل را در هم ریختند.
وی ابراز داشت: برخی مسؤولان می‌خواهند ما در تریبون‌ها مراعات کنیم که البته اگر شما آقایان کارهایتان را خوب انجام دهید ما شما را تشویق هم می‌کنیم علاوه بر این ما هرگز از مسؤولان در بیان مطالب خط نمی‌گیریم و نخواهیم گرفت و تنها از رهبر انقلاب خط می‌گیریم.
رمضانی‌پور از سخت‌گیری‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات جهت اشتغال یاد کرد و گفت: باید کارها روان شود و سخت‌گیری‌ها در اخذ ضمانت کم شود با این بدخبتی‌هایی که این چندسال مسؤولان برای مردم ایجاد کردند مشکلات زیادی وجود دارد و طبیعی است چک افراد برگشت بخورد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،نماز،جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :