ستاد مدیریت بحران روستاهای رفسنجان تشکیل می‌شود

  • شناسه خبر: 38158
ستاد مدیریت بحران روستاهای رفسنجان تشکیل می‌شود

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: ستاد مدیریت بحران روستاهای بخش مرکزی شهرستان رفسنجان تشکیل می‌شود.

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: ستاد مدیریت بحران روستاهای بخش مرکزی شهرستان رفسنجان تشکیل می‌شود.

به گزارش”روراستی” مصطفی بخشی در جلسه تشکیل ستاد مدیریت بحران روستاها با حضور دهیاران مراکز دهستان‌های بخش مرکزی اظهار داشت: برای تشکیل ستاد مدیریت بحران روستایی، تیم‌های اولیه روستاهای مراکز دهستان‌ها تشکیل و به سایر روستاها تعمیم یابد.

وی ادامه داد: برای ستاد مدیریت بحران روستایی افرادی را به عنوان اعضا پیشنهاد دادیم که رئیس شورا، دهیار، جانشین دهیار، امام جماعت، بهورز خانه بهداشت، مسؤول خانه هلال روستا، نماینده خیران و آموزش و پرورش و مسؤول اورژانس ۱۱۵ اعضای این ستاد خواهند بود.

بخشدار مرکزی رفسنجان با اشاره به اینکه هر تیم که تشکیل می‌شود جلسات خود را در دهیاری روستا تشکیل دهد، افزود: هدف اصلی ما تشکیل تیم‌های امدادی است که بتوانیم در زمان بحران اقدامات اولیه انجام شود تا کمترین تلفات را داشته باشیم.

بخشی خاطرنشان کرد: برخورداری از آموزش کمک‌های اولیه و سایر آموزش‌های اولیه برای مدیریت بحران به اعضا انجام و خانه هلال در هر روستا تشکیل می‌شود.

وی ابراز داشت: همچنین مسؤول خانه‌های هلال روستاها تمام مسؤولیت‌ها از جمله تحویل ملزومات در زمان بحران را بر عهده خواهد داشت و با توجه به اینکه کشور ما زلزله‌خیز است، باید آمادگی لازم را داشته باشیم و این مورد جدی گرفته شود و بتوانیم طی مدت یک ماه آینده ستادهای مدیریت بحران روستاها را تشکیل دهیم و به سایر روستاها نیز تسری پیدا کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مدیریت، بحران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :