خطای مسؤولان به مردم و انقلاب ضربه می‌زند/نباید زمینه نارضایتی در مردم وجود داشته باشد

  • شناسه خبر: 38134
خطای مسؤولان به مردم و انقلاب ضربه می‌زند/نباید زمینه نارضایتی در مردم وجود داشته باشد

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر مسؤولی خطا کند دشمن این را تعمیم می‌دهد به همه مسؤولان و به مردم و به انقلاب لطمه و ضربه می‌زند از دستگاه قضایی می‌خواهیم که دقت و سرعت در بررسی اغتشاشات اخیر داشته باشد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر مسؤولی خطا کند دشمن این را تعمیم می‌دهد به همه مسؤولان و به مردم و به انقلاب لطمه و ضربه می‌زند از دستگاه قضایی می‌خواهیم که دقت و سرعت در بررسی اغتشاشات اخیر داشته باشد.

به گزارش”روراستی” سیدمجمد حسینی شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت هجدهم دی‌ماه سالروز پایین کشیدن مجسمه شاه و روز رفسنجان در مسجد امام خمینی (ره) رفسنجان با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب کسانی پیشتاز بودند، اظهار داشت: مردم اکثر شهرهای ایران دل به دریا زدند و با توکل به خدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و طاغوت را ریشه‌کن کردند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نسل جوان بداند که گذشتگان آنها برای پیروزی انقلاب چه تلاش‌هایی کردند، عده‌ای تا درجه شهادت رفتند و عده‌ای مجروح شدند ضمن اینکه مردم رفسنجان هم همیشه پیشتاز بودند و به مرجعیت و مسائل دینی اهتمام خاصی داشتند.

حسینی بیان کرد: بزرگانی همچون  رهبر انقلاب اسلامی، آیت‌الله خزعلی، همدانی و … هم در ایام قدیم به رفسنجان سفر کرده و برای هدایت مردم و پیروزی انقلاب گام‌های موثری برداشتند.

وی با بیان اینکه برخی از این روحانیان توسط رژیم شاهنشاهی و طاغوت به مناطق محروم کشور و نجف  تبعید می‌شدند، ادامه داد: این روحانیان منشا روشنگری بودند، منشا خیر و برکت بودند انقلابیونی بودند که نترس و با شجاعت و شهامت مطالب خود را مطرح می‌کردند.

وی افزود: لذا بحث نارضایتی‌های موجود در کشور است و مسؤولان باید بپذیرند عملکردشان از نظر اقتصادی عملکردی درست نبوده و در سال پنجم دولت هستید وعده چندماهه دادید و عمل نکردید گذشته است، مسئله‌های بیکاری، رکود و تورم مردم را رنج می‌دهد و رویکردشان را تغییر بدهند.

حسینی ادامه داد: برخی مسؤولان هزینه‌های ریخت و پاش زیادی دارند، با هواپیمای اختصاصی جابه‌جا می‌شوند، مسؤولان و وزرا سفرهای خارجی را کم کنند، رؤسای دانشگاهی که دائم سفر خارج می‌روند، نروند و دانشگاه را اداره کنند.

وی تصریح کرد: دولت در چند سال اخیر هزینه‌های جاری‌اش دو تا سه برابر  شده و به‌همین دلیل کارهای عمرانی‌اش کم شده است، در کرمان مجموعه ۹۰ درصد تالارهایی که در دست اقدام دارند خوابیده پروژه‌ها و طرح‌ها انجام نمی‌شود وقتی بحث برجام را گفتید که از آب خوردن تا محیط زیست مشکلات کشور رفع می شود برای چه توقعات را بالا برده و گفتید همه تحریم‌ها با برجام برداشته می‌شود.

حسینی افزود: بیایید رویکردتان را عوض کنید در خارج کسی به‌فکر ما نیست دیدید که ترامپ و دخترش موضع گرفتند و از کشورهای مختلف خواستند تا از آشوبگران در ایران حمایت کند لذا زمینه نارضایتی در مردم وجود دارد، لذا باید کاری کرد که زمینه‌ای وجود نداشته باشد تا مردم به خیابان‌ها بریزند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: مهمترن سرمایه اجتماعی اعتماد مردم به مسؤولان است، اگر مسؤولی خطا کند دشمن این را تعمیم می‌دهد به همه مسؤولان و به مردم و به انقلاب لطمه و ضربه می‌زند از دستگاه قضایی می‌خواهیم که دقت و سرعت در بررسی این اغتشاشات داشته باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خطا، مسؤولان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :