مسؤولان دیگر از حرافی بترسید و به خدمت صادقانه بچسبند

  • شناسه خبر: 38124
مسؤولان دیگر از حرافی بترسید و به خدمت صادقانه بچسبند

امام جمعه رفسنجان گفت: مسؤولان به هشدارهای دلسوزانه رهبر انقلاب گوش دهید و دیگر از شعار و حرافی کردن بترسید و به خدمت صادقانه بچسبید و مشکلات مردم را کف جامعه و در اقصی نقاط کشور ببینید.

امام جمعه رفسنجان گفت: مسؤولان به هشدارهای دلسوزانه رهبر انقلاب گوش دهید و دیگر از شعار و حرافی کردن بترسید و به خدمت صادقانه بچسبید و مشکلات مردم را کف جامعه و در اقصی نقاط کشور ببینید.به گزارش “روراستی” حجت الاسلام عباس رمضانیپور در خطبه های این هفته نماز جمعه با یادآوری ۱۷ دیماه سالروز طرح خباثت انگلستان در رابطه با کشف حجاب در جامعه شیعی و اسلامی ایران اظهار داشت: آن سال ها تا حدودی به کشف حجاب موفق شدند اما به برکت انقلاب اسلامی حجاب به زنان جامعه برگشت.
وی بیان داشت: آن روزها بسیاری از زنان خود را در خانه ها محبوس میکردند که حجاب از سر آنها برداشته نشود و در رفسنجان ما زنان حجاب را برگزیدند.
امام جمعه رفسنجان حجاب و عفاف کامل را در تحکیم بنیان خانواده اثرگذار دانست و گفت: هر چیزی که اسلام امر و نهی کرده دارای حکمت و مصلحت است.
رمضانیپور ایجاد آرامش روانی و استحکام کانون خانواده را از آثار حجاب دانست و بیان کرد: اگر چادر از جایگاه حساس و بالا برخوردار نبود هرگز استعمار غرب تمام توان خود را برای برداشتن چادر از سر زنان به کار نمیگرفت.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با تاکید بر اینکه ریاست قوه قضاییه با سرعت قضات کارآمد برای رسیدگی به بحث فتنه گران و آشوبگران انتخاب کند، تصریح کرد:دشمن طرح مکارانه دارد و برای حمله به ما خواب ندارد و نباید در خواب غفلت برویم مسؤولان به هشدارهای دلسوزانه رهبر انقلاب گوش دهید و دیگر از شعار و حرافی کردن بترسید و به خدمت صادقانه بچسبید و مشکلات مردم را کف جامعه و در اقصی نقاط کشور ببینید.
وی ادامه داد: ببینید مردم با چه مشکلاتی زندگی میکنند و مدیران شما چگونه مردم را معطل میکنند در حالیکه شما در تهران نشستید و فکر میکنید کارها برروال است مردم تاکی میتوانند این وضع بد را تحمل کنند و هیج نظارتی بر کالاها نبینند.
رمضانیپور ابراز داشت: راهپیمایان برای نظام و انقلاب و شخص رهبر معظم انقلاب آمدند و پابرهنه ها که صاحب اصلی انقلاب هستند باید مشکلاتشان را برطرف کنید.
امام جمعه رفسنجان خطاب به برخی مسؤولان اذعان کرد:فکر نکنید شما بهترین آدم ها برای مسؤولیت هستید به بانکها توجه کنید اینهمه ظلم و خیانت بر مردم روا داشتند و این همه سود و دیرکرد از مردم میگیرند و این همه ربا در جامعه وجود دارد و مردم را به خاک سیاه نشانده است.
وی عنوان کرد: مراجع بیش از ۶۰ بار تذکر دادند که این وامها رباست این دکان و دستک را پهن کردید و خون مردم را به شیشه کردید.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه سکوت مردم میشکند افزود: شما مرد باشید و به سوالات مردم پاسخ دهید که یقینا پاسخی نخواهید داشت.
وی از کشاورزان درخواست کرد برای آبیاری تحت فشار اقدام کنند چراکه الان زمان این مهم است.
انتهای پیام/۸۰۰۱۶

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی؛ مسؤولان، خدمت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :