سران فتنه‌ به عنوان چهره‌های خائن به نظام باقی می‌مانند

  • شناسه خبر: 38017
سران فتنه‌ به عنوان چهره‌های خائن به نظام باقی می‌مانند

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز نامی از فتنه‌گران نیست، یا اگر نامی هم از باشد در اذهان مردم به عنوان چهره خدوم تلقی نمی‌شود، بلکه به عنوان چهره‌های خائن به نظام و ملت باقی می‌ماند.

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز نامی از فتنه‌گران نیست، یا اگر نامی هم از باشد در اذهان مردم به عنوان چهره خدوم تلقی نمی‌شود، بلکه به عنوان چهره‌های خائن به نظام و ملت باقی می‌ماند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در اجتماع بزرگ مردم این شهر به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه در محل مسجد جامع با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: عوامل بصیرت‌ساز از سوی خدا برای شما آمد و آن کس که بصیرت یافت، سود برد و کسی که کوردلی نشان داد، زیان دید.

وی بیان داشت: بصیرت یک واژه مقدس است که از ابتدای ظهور اسلام و حتی قبل از آن وجود داشته است، عدم بصیرت موجب شد، قابیل قاتل شود و هابیل بصیرت نشان دهد، بصیرت‌افزایی وظیفه افراد خاصی نیست، بلکه تمام دستگاه‌ها، قوای حاکم بر این کشور، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، نخبگان و … باید نسبت به این مقوله تلاش کنند.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه در صحیفه سجادیه آمده است «پروردگارا فرزندان مرا از نیکوکاران، پرهیزکاران و بصیرانی قرار ده که حرف تو را بشنوند و آن را در عمل به‌کار گیرند و فرمانبری کنند»، تصریح کرد: همچنین امام علی (ع) فرمودند «انسان بابصیرت کسی است که حرف‌شنوی داشته باشد، اهل فکر و تحلیل باشد و زمانی که شنید، تحلیل کند و به آن بیندیشد».

وی افزود: افرادی که به بیراهه می‌روند و بصیرت ندارند از دیدگاه امام صادق (ع) مانند کسانی هستند که در غیر مسیر اصلی می‌روند و از مقصد فاصله می‌گیرند، کسانی که تقوا داشته و دارای بصیرت دینی باشند، خداوند راه برون‌رفت از ستم‌ها و فتنه‌ها را به روی آن‌ها می‌گشاید، مصیبت در دین همان غفلت است، گاهی بعضی از کارها و عملکردها قابل جبران نیست.

رمضانی‌پور عنوان کرد: اظهار  بصیرت، به موقع عمل‌ و اعلام موضع کردن و وظیفه‌شناس بودن اهمیت دارد، اما خواص در سال ۸۸ بعضاً مردود شدند با اینکه رهبری بسیار تلاش کردند، رفوزه نشوند، اما آن‌ها نخواستند و خودکرده را چه عذری می‌تواند، باشد، اما کسانی که بصیرت نداشته باشند و ساکت باشند، مانند جریان قوم عاد و ثمود برای آن‌ها رخ می‌دهد.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با بیان اینکه موتور انقلاب امروز شارژ شد، ابراز داشت: دوباره اراده‌های فولادین مردم انقلابی در برابر لشکر فتنه‌گران ایستاد و این حقیقت آشکار شد که هر کس با حق در افتد، نابود می‌شود، این عبرت بزرگی است که هر کس در هر مقامی باشد و هر میزان مسؤولیتی داشته باشد، اگر با حق و انقلاب در افتد، مردم بابصیرت و انقلابی او و حزب شیطانیش را تارومار می‌کند.

وی اذعان داشت: امروز نامی از فتنه‌گران نیست، یا اگر نامی هم از باشد در اذهان مردم به عنوان چهره خدوم تلقی نمی‌شود، بلکه به عنوان چهره‌های خائن به نظام و ملت باقی می‌ماند برای کسانی که هنوز متوجه فتنه ۸۸ نشده، موضع خود را آشکار نکرده‌، مسامحه و فکر می‌کنند، اگر کلمه فتنه را بر زبان جاری کنند بعضی انصار آن‌ها ناراحت می‌شوند، بدانند، اگر تقوا داشته باشید، خداوند قدرت جداسازی حق از باطل را برای شما فراهم می‌سازد.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: ولایت و امامت، نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمندی که حاصل زحمت چندمیلیونی رزمندگان، ایثارگران، معلولان، جانبازان و آزادگان سرافراز، شهدای عالی‌مقام و خانواده معزز شهدا به عمارها نیاز دارند، بنابراین باید عمارهای زیادی برای انقلاب وجود داشته باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نظام، خائنان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :