۹ دی اوج بصیرت ملت ایران را ثابت کرد

  • شناسه خبر: 37986
۹ دی اوج بصیرت ملت ایران را ثابت کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: ۹ دی ماه سالروز حماسه مردم انقلابی ایران است که اوج بصیرت خود را به اثبات رساندند.

امام جمعه رفسنجان گفت: ۹ دی ماه سالروز حماسه مردم انقلابی ایران است که اوج بصیرت خود را به اثبات رساندند.

به گزارش “روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به زلزله‌های استان کرمان با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار دداشت: زیارت آن بانو بهشت را به دنبال دارد و امام صادق (ع) فرمودند« زنی از فرزندانم در قم رحلت می‌کند و هرکس او را زیارت کند، بهشت برای او ثابت می‌شود».

وی خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) بعد از حضرت زهرا(س) شفیعه محشر است و به شفاعت او همه شیعیان ما وارد بهشت می‌شوند.

خطیب جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز ۹ دی ماه را سالروز حماسه مردم انقلابی ایران دانست که اوج بصیرت مردم را رساند و ابراز داشت: ۹ دی موجب شد مردم با ولایت و رهبری امت میثاق مجدد ببندند، دشمنان همیشه دنبال این بودند که اگر فتنه‌ای در کشور انجام دادند ما آن را فراموش کنیم تا دوباره بتوانند طرح و برنامه دیگری اجرا کنند.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: رهبر انقلاب نسبت به همه نقاط میهن اسلامی اطلاع دارند و هر دو هفته یکبار دستگاه‌های مختلف، اطلاعات امور جاری کشور را به ایشان ارائه داده می‌دهند و از کوچکترین مسائل کشور اطلاع دارند.

وی تأکید کرد: مسؤولان کشور باید به مسائل توجه داشته باشند و با سرعت مشکلات را برطرف کنند.

رمضانی‌پور با اشاره به تجمع مردم روز گذشته در مشهد اذعان کرد: مشکلات در کشور وجود دارد، اما راه حل آن تجمع و اینگونه اعتراضات نیست که بخواهیم خوراک برای دشمن ایجاد کنیم.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه با توضیح اینکه امروز ما دیگر چیزی به نام اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم، بیان داشت: رهبری فرمودند« مردم ایران قاطبه انقلابی هستند».

وی خاطرنشان کرد: اگر جبهه‌ای به نام یاران انقلاب درست می‌شود، همه می‌آیند و در زیر یک لوا قرار می‌گیرند تا انقلاب را حفظ کنند، چراکه انقلاب، ولایت و نظام مهم است حزب و گروه اصلا مهم نیست.

رمضانی‌پور تصریح کرد: اگر لازم باشد بازهم خون‌مان را پای انقلاب می‌ریزیم و بهتر است همه ما در رابطه با توطئه‌ها و فتنه‌ها توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز هزاران توپخانه دروغ‌پردازی به سمت ملت مشغول به شلیک هستند تا مردم را ناامید کنند، تصریح کرد: در داخل هم عده‌ای این کار را انجام می‌‌دهند که ناشی از بی‌تقوایی است و اینها سیاست دینی ندارند و دینشان سیاسی‌کاری است.

امام جمعه رفسنجان گفت: اینکه بخواهند از راه فضای مجازی در جامعه التهاب ایجاد کنند، درست نیست، مسؤولان گذشته و فعلی باید پاسخگوی اعمال خودشان باشند کارهایی که برای مردم انجام دادند بیان کنند.

وی تأکید کرد: تجمع ۹ دی فردا ساعت ۹ در مسجد جامع رفسنجان برگزار می‌شود و از همه دعوت می‌شود در این تجمع شرکت کنند و اجتماع باشکوه داشته باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حماسه، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :