انتخاب رفسنجان به عنوان تعاون‌شهر در استان

  • شناسه خبر: 37966
انتخاب رفسنجان به عنوان تعاون‌شهر در استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: رفسنجان به عنوان تعاون شهر استان کرمان انتخاب می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: رفسنجان به عنوان تعاون شهر استان کرمان انتخاب می شود.

به گزارش”روراستی” رضا اسماعیلی امروز در جلسه انتخاب رفسنجان به عنوان تعاون‌شهر استان کرمان اظهار داشت: تعاونی‌ها شکل تازه‌ای گرفته‌اند و در کنار مباحث و کارکردهای اقتصادی، کارکردهای فرهنگی و اجتماعی هم در تعاونی‌ها مدنظر بوده است.

وی بیان داشت: توسعه تعاونی‌ها با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شکل می‌گیرد و به مباحثی از جمله تعاو‌ن‌شهر که در حال شکل‌گیری است، پرداخته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه باید تلاش کنیم، کاردهای فرهنگی اجتماعی تعاونی‌ها را بالا ببریم، افزود: رفسنجان از جهات مختلف سرآمد تعاونی‌های کشور است، بزرگترین صادرکننده تعاونی کشور در رفسنجان است و برندهایی تولید می‌شود که نمونه ملی و بین‌المللی دارد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مردم اگر در تعاونی‌ها شرکت می‌کردند، هدف‌شان سود نبود، بلکه ایجاد اشتغال و تولید را مدنظر داشتند و تعاون‌شهر می‌خواهد این مسیر را ادامه دهد و از ظرفیت مردم استفاده شود.

وی با بیان اینکه در استان کرمان ۱۱۷ هزار جوان بیکار داریم که اکثر آنها دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، ابراز داشت: در بحث تعاون‌شهر به دنبال معرفی تعاونی‌های موفق هستیم که آنها را الگو قرار دهیم و جوانان بیکار را تشویق به تشکیل تعاونی‌ها کنیم.

اسماعیلی بیان کرد: تعاونی‌هایی که شکست خوردند، نباید موجب بی‌انگیزگی شوند و مسؤولان شهرستان همت کنند تا در بحث تعاون‌شهر گامی بلند بر داشته شود.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انتخاب، تعاون شهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :