کار مدافعان حرم مانند نهضت عاشورا تا ابد ماندگار شد

  • شناسه خبر: 37876
کار مدافعان حرم مانند نهضت عاشورا تا ابد ماندگار شد

امام جمعه رفسنجان گفت: کار مدافعان، مجاهدان و شهدای مدافع حرم همچون نهضت عاشورا ماندگار و تا ابد بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

امام جمعه رفسنجان گفت: کار مدافعان، مجاهدان و شهدای مدافع حرم همچون نهضت عاشورا ماندگار و تا ابد بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

به گزارش “روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امشب در یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهیدان حججی و عظیمی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار داشت: مردم شهیدپرور رفسنجان هم در دوران دفاع مقدس با تقدیم قریب به یک‌هزار نفر شهید به قرآن و نظام و نگاه‌داشتن روحیه جهادی در خود در دوران رزم مجاهدان حرم هم خوش درخشیدند و علیه دشمنان اسلام جنگیدند.

وی بیان داشت: در این سال‌ها هم در عراق هم در سوریه علیه شرارتی که به وسیله دشمنان قسم‌خورده اسلام برای بدنام‌کردن اسلام و از بین‌بردن مسلمانان و به ویژه ازبین‌بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آمده بود با رزم و دفاع جانانه همه رزمندگان مدافع حرم ظلم و شر آنها به خود و اربابانشان بازگشت و نابودی این شجره خبیثه ملعونه را در این دوران رقم زد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه کار مجاهدان و مدافعان حرم را نمی‌توانیم آنگونه که شایسته است شکرگزار باشیم، ادامه داد: آنها کار بزرگی انجام دادند که این کار قابل توصیف نیست و همچون حرکتی که در سال ۶۱ هجری امام حسین(ع) با یاران باوفایش انجام دادند  برای ابد ماندگار شد، کار مدافعان، مجاهدان و شهدای مدافع حرم همچون نهضت عاشورا ماندگار و تا ابد بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

وی خاطرنشان کرد: حضور حماسی، آگاهانه و بابصیرت شما دانشجویان و مردان و زنان که با معرفت کامل نسبت به شهدا در این محفل شرکت کردید قابل تقدیر است و به خاندان معزز همه شهدا در این محفل باشکوه که روحیه جهادی را تقویت کردید خیرمقدم می‌گوییم.

رمضانی‌پور ابراز داشت: شهید عظیمی از همین دانشگاه در صف مدافعان حرم بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از حضور خانواده این شهید و همچنین نخستین روحانی مدافع حرم استان شهید بیاضی‌زاده قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: امشب خانواده یک شهید جهانی که کار امام حسین(ع) را در این زمان انجام داد و اوج فداکاری، رشادت، ایثارگری را به نمایش گذاشت شهید بی‌سر محسن حججی را هم در این مجلس ارج می نهیم و می‌گوییم خانواده شهدا چشم و چراغ همه ملت‌های مسلمان هستند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند «یک شهید ممکن است حجت واقع شود» و شهید حججی حجت شد و خون او و امثال این شهید ثمره داد.

وی با اشاره به فداکاری‌های سردار سلیمانی افزود: این سردار سرلشکر با یاران  و سربازان و همراهیان خود توانستند ریشه شجره خبیثه داعش را برکنند و دل خانواده‌های شهدا را خوشحال کنند و این کار عظیم را نمی‌توان توصیف کرد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،مدافعان، حرم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :