وعده آزادی کعبه و مسجدالاقصی با حرکت در مسیر شهدا محقق می‌شود

  • شناسه خبر: 37861
وعده آزادی کعبه و مسجدالاقصی با حرکت در مسیر شهدا محقق می‌شود

راوی دوران دفاع مقدس گفت: اگر پای در مسیر شهدا برویم وعده آزادی کعبه و مسجدالاقصی هم محقق خواهد شد.

راوی دوران دفاع مقدس گفت: اگر پای در مسیر شهدا برویم وعده آزادی کعبه و مسجدالاقصی هم محقق خواهد شد.

به گزارش “روراستی” سردار حسین کاجی امشب در یادواره شهدای مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان اظهار داشت: وقتی که انقلاب شد دنیا دو بلوک شرق و غرب بود و جمهوری اسلامی آمد و حرف جدید از اسلام ناب محمدی زد و هم بلوک شرق هم غرب برنتابیدند که انقلاب اسلامی حرف جدید در دنیا بزند بنابراین کمر به سرنگونی انقلاب اسلامی بستند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن، دیوانه‌ای مانند صدام را مأمور بر توقف انقلاب کرد و ۲ هزار و ۸۸۸ شبانه‌روز آتش، خون، گلوله‌باران و …را ایجاد کردند و تلفات زیادی دادیم، عنوان کرد: ۱۲۵ عملیات کوچک و ۳۸ عملیات متوسط و بزرگ انجام دادیم به طوری‌که ۶۴ هزار تلفات در یک عملیات دادیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم عملیات خیبر را ترسیم کنیم باید صدای یکصد طبل بلند شود چراکه در آن عملیات صدا به صدا نمی‌رسید و همه چیز در آتش بود.

کاجی با اشاره به عملیات بدر اظهار کرد: در آن عملیات در شرایطی بودیم که زمین و زمان دود و غبار می‌شد و هیچ چیزی پیدا نبود و رزمندگان زیادی گمنام شدند.

وی ابراز داشت: ما ایستادیم و پای حرف امام(ره) و رهبرمان ماندیم و وحدت‌مان را حفظ کردیم، در نبرد جبهه مقاومت زمانی که به سوریه رفتیم دشمن و کفار به در و دیوار خانه بچه شیعه‌ها نوشته بودند هرچیز که متعلق به شیعه‌هاست برای ما حلال است.

این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروز بسیجیان جبهه مقاومت جهان اسلام پشت دیوارهای بیت‌المقدس رژه می‌روند، ۲ هزار کیلومتر از جبهه ایران دشمن عقب‌نشینی کرده و ۲۰۰ کلیومتر مانده تا در بیت‌المقدس نماز شکر بخوانیم.

وی یادآور شد: امام(ره)هر حرفی زدند عملی شد نمونه آن نابودی شاه و صدام بود و اینکه ایشان بازشدن راه قدس را از کربلا عنوان کردند و امروز دشمن از این حرف امام(ره) به وحشت افتاده است.

کاجی اذعان کرد: امشب در جشن پیروزی جبهه مقاومت دور هم جمع شدیم تا قدردان شهدا، انقلاب، امام راحل و رهبری باشیم، ما خاطرات شهدا را سر کلاس‌ها تعریف می‌کنیم و انقلاب را صادر می‌کنیم.

راوی دوران دفاع مقدس اذعان داشت: اگر در مسیر شهدا برویم و پای رهبرمان باشیم جشن پیروزی را در مسجدالاقصی خواهیم دید و وعده امام(ره) هم که فرمودند «اگر از صدام بگذرم، اگر مسأله قدس را فراموش کنم از آل سعود نمی‌گذرم و ان‌شاءلله با بسیجیان جهان اسلام کعبه آزاد خواهد شد و نماز شکر در آنجا خواهیم خواند».

وی بیان داشت: همانطور که شهدا رفتند کربلا آزاد شد و تمام مردم ایران توانستند، کربلایی شوند اگر پای در مسیر شهدا برویم وعده آزادی کعبه و مسجدالاقصی هم محقق خواهد شد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مسیر، شهدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :