خدمت به مردم مهمترین سرمایه مسؤولان است

  • شناسه خبر: 37739
خدمت به مردم مهمترین سرمایه مسؤولان است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها و توسعه مهمترین سرمایه ما مسؤولان است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها و توسعه مهمترین سرمایه ما مسؤولان است.

به گزارش “روراستی“به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی عصر امروز در شورای اداری استان کرمان به مناسبت تجلیل از خدمات ۴۰ ساله آیت‌الله سیدیحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان اظهار داشت: زمانی که پیامبر اکرم (ص) عهده‌دار منصب پیامبری شدند، یک تنه هزاران قانون جمع کردند و این قوانین تا ابد می‌تواند، بشریت را اداره کند.
وی بیان داشت: خداوند معلم پیغمر اسلام (ص) است و خدا به ایشان درس داده و تعلیم کرده است، یک انسان معمولی نمی‌تواند در همه جهات صاحب‌نظر باشد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: در تجارت، اقتصاد، کشاورزی، دامداری و جنگ قانون آورده و بر همین اساس است که ما او را اشرف مخلوقات می‌دانیم و خداوند فرمود «اگر تو نبودی، من هرگز چیزی را خلق نمی‌کردم».
محمدی‌گلپایگانی با طرح این سؤوال که چه عاملی موجب شد که پیامبر اعظم (ص) پیروز شوند، تصریح کرد: اخلاق خوش پیغمبر (ص) عامل پیروزی ایشان بود.
وی اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند «شما نمی‌توانید با مال و ثروت همه را راضی کنید و اگر می‌خواهید همه راضی باشند با اخلاق خوب با مردم حرف بزنید».
محمدی‌گلپایگانی خطاب به مدیران گفت: این پست و مقام‌ها امانتی در دست ماست و روزی ما هم کنار می‌رویم، باید نگاه کنیم آنچه را تحویل گرفته‌ایم، بهتر شده است یا خیر، مهمترین سرمایه ما خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها و توسعه است.

تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حفظ شئون آیت‌الله جعفری

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ابراز داشت: مظهر بزرگ فساد در دربار پهلوی بود و بقیه هم نشخوارکننده آن بودند، امروز در اصل و رأس نظام و بالاتر از همه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند که در تقوا، پاکی و دیانت نظیر ایشان ندیده‌ام.

وی بیان داشت: این در شرایطی‌ست آنهایی که خود را خادم خانه خدا در عربستان می‌دانند، می‌بینید که بر سر مردم یمن چه آورده‌اند و ۵۰۰ میلیارد دلار کلاهبرداری در سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان صورت گرفت و اینگونه ثروت مسلمانان را بر باد می‌دهند.

محمدی‌گلپایگانی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جواب نامه‌ای به سردار سلیمانی تصریح دارند، شما به جهان و بشریت خدمت کردید و الحمدالله ریشه داعش کنده شد.

وی اضافه کرد: سخن رهبری مبنی بر اینکه اگر در دیگر مناطق با داعش نمی‌جنگیدیم باید در کشور خود با آنها می‌جنگیدیم، پاسخ به آنهایی است که تصورشان این است که اگر ما به آنجا رفتیم، پول‌مان هدر رفته است، اما اگر این مبارزه و دفاع نبود امروز ما هم گرفتار بودیم.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی از خدمات آیت‌الله سیدیحیی جعفری تجلیل کرد و بیان داشت: مردم کرمان آیت‌الله جعفری را دوست دارند، زیرا یک روحانی ساده‌زیست، مردمی، خدمتگذار است و در این مدت طولانی استفاده‌ای از موقعیت خود نکرد.

محمدی‌گلپایگانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به بنده تاکید کردند باید شئون آیت‌الله جعفری حفظ شود و حوزه‌های علمیه در خدمت ایشان است، همچنان مسؤولیت دارند و تمام شئون ایشان باید حفظ شود و مسؤولان از نصایح ایشان استفاده و مانند گذشته به منزلشان رفت و آمد کنند.

وی از استاندار کرمان به عنوان فردی جبهه‌ای و جانباز شیمیایی نام برد و افزود: از حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه جدید کرمان حمایت شود، ایشان عملکرد خوبی طی ۱۶ سال حضور در کیش داشته و به مسائل مذهبی در این منطقه توسعه داد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خدمت، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :