فضاهای مجازی راهی برای تحقق اهداف دشمن هستند

  • شناسه خبر: 37699
فضاهای مجازی راهی برای تحقق اهداف دشمن هستند

رئیس پلیس فتای شهرستان رفسنجان گفت: فضاهای مجازی راهی را فراهم کرده‌اند تا دشمن به اهداف خود برسد.

رئیس پلیس فتای شهرستان رفسنجان گفت: فضاهای مجازی راهی را فراهم کرده‌اند تا دشمن به اهداف خود برسد.

به گزارش “روراستی” علی بازماندگان در جمع روحانیان این شهرستان با برشمردن مضررات و مزایای استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: هیچ خانواده‌ای نیست که ارتباط با فضای مجازی نداشته باشد و افراد خانواده هر کدام یک تلفن ‌همراه دارند.

وی بیان داشت: کشور ما در برخی زمنیه‌ها تحریم است، اما تلفن‌های همراه مدرن و جدید که تنها چند ماه از بهره‌برداری آنها در جهان می‌گذرد در فروشگاه‌های رفسنجان به فروش می‌رسد و جای سئوال دارد که چرا این موارد را تحریم نمی‌کنند و چرا می‌توانیم با یک گوشی اولیه بهترین نرم‌افزارها را در اختیار فرزندان‌مان قرار دهیم.

بازماندگان این مسئله را یکی از حربه‌های دشمن برای بهره‌برداری از فضای مجازی و رسیدن به اهداف و مقاصد خود دانست و خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان در پایتخت صرف خرید یکی از بازی‌های معروف فضای مجازی شده است.

رئیس پلیس فتا شهرستان رفسنجان بیان کرد: حتی دشمن امروز با آهنگ‌هایی در فضای مجازی می‌خواهد به مقاصد خود برسد و با این آهنگ‌ها و تأثیر آن در مغز افراد، اعتیاد را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه چرا این فضاها بسته و فیلتر نمی‌شوند، اذعان کرد: دلیلش این است که این فضاها مکانی برای رسیدن دشمن به اهداف خود است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دشمن، فضای مجازی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :