ضرورت جلب مشارکت‌های مردمی در روستاهای رفسنجان

  • شناسه خبر: 37403
ضرورت جلب مشارکت‌های مردمی در روستاهای رفسنجان

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: اصلی‌ترین بحث در روستاها مشارکت مردمی است که باید شوراها در این زمینه تلاش کنند، چراکه مردم در هرچه مشارکت کنند در نگهداری آن هم کوشش می‌کنند.

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: اصلی‌ترین بحث در روستاها مشارکت مردمی است که باید شوراها در این زمینه تلاش کنند، چراکه مردم در هرچه مشارکت کنند در نگهداری آن هم کوشش می‌کنند.

به گزارش “روراستی“مصطفی‌ بخشی شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای همت‌آباد آگاه اظهار داشت: اصلی‌ترین بحث ما در روستاها مشارکت مردمی است که باید شوراها در جلب مشارکت‌های مردمی تلاش کنند، چراکه مردم هرچه مشارکت کنند در نگهداری آن هم کوشش می‌کنند.

وی بیان داشت: باید از ظرفیت خیران در این روستا که به نام خیر معروف این شهرستان آقای آگاه است، استفاده شود، خیران دیگری در این روستا هستند که می‌توانند باری از دوش روستا بردارند.

بخشدار مرکزی رفسنجان تصریح کرد: تجلیل و تکریم خیران هم از اهمیت خاصی برخوردار است و هر خیری اگر یک قدم برداشته باید مورد تجلیل قرار گیرد.

بخشی با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای بخش مرکزی رفسنجان خاطرنشان کرد: در این زمینه ما کمک می‌کنیم، بنیاد شهید هم پای کار است و مشارکت خانواده شهدا نیز باید جذب شود.

وی عنوان کرد: برای سالن ورزشی روستای همت‌آباد آگاه ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار گذاشته شده که شوراها و دهیاری باید سریعا نسبت به جذب آن پیگیری کنند تا اعتبار بازگشت نخورد.

بخشی همچنین مشکل آسفالت خیابان اصلی را یادآور شد و تأکید کرد: کامیون‌هایی که تردد می‌کنند، طبق قانون باید عوارض پرداخت کنند.

وی بر اهمیت کار فرهنگی در روستاها تأکید کرد و افزود: یک روز در روستا به عنوان روز پاک نامگذاری شود و با همکاری و مشارکت مردم روستا نسبت به پاکیزگی روستا اقدام شود، همچنین انتخاب همیار شورا که مورد اعتماد همه مردم باشد می‌تواند نسبت به جلب مشارکت مردمی کمک شورا باشد.

بخشی خدمت به خانواده شهدا را از اولویت‌های کاری دانست و بیان کرد: خانواده شهدا حق بزرگی گردن همه ما دارند شهدا هم شفا می‌دهند و هم شفاعت می‌کنند.

پیش از این نشست، دیدار با مادر شهید علیپور توسط بخشدار و اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای همت‌آباد آگاه انجام شد، این شهید والامقام در سال ۶۱ در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به مقام رفیع شهادت نائل گشته است

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مشارکت، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :