حضور رفسنجان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری کشور

  • شناسه خبر: 37360
حضور رفسنجان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری کشور

نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رفسنجان از حضور این شهرستان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری کشور در پایتخت خبر داد.

نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رفسنجان از حضور این شهرستان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری کشور در پایتخت خبر داد.

به گزارش” روراستی” حسن حسینی صبح امروز در جلسه هماهنگی حضور رفسنجان در نمایشگاه گردشگری کشور در تهران اظهار داشت: بزرگترین رویداد گردشگری کشور هر ساله بهمن‌ ماه در تهران برگزار و امسال نیز از سوم تا ۶ بهمن‌ ماه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کشور برپا می‌شود.

وی با اشاره به حضور رفسنجان در این نمایشگاه بیان داشت: به اصطلاح متخصصان ویترینی از گردشگری کشور به معرض نمایش گذاشته می‌شود که بهترین فرصت برای معرفی داشته‌های ما در حوزه گردشگری است، صنعت گردشگری یکی از گزینه‌های خروج از رکود است که در افق شهرستان دیده شده است.

حسینی با اشاره به اینکه در رفسنجان جاذبه‌های گردشگری و داشته‌های زیادی در این حوزه داریم که قابل عرضه است، تصریح کرد: تا چند ماه آینده افتتاح هتل ایران که هتلی چهار ستاره برای اسکان گردشگران است به علاوه افتتاح بزرگترین خانه خشتی ایران در قاسم‌آباد حاجی را داریم.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که می‌توانیم از این نمایشگاه بهره‌ لازم را ببریم، اطلاع‌سانی و معرفی خوب جاذبه‌های شهرستان است، افزود: باید به نحوی معرفی و شناسایی صورت گیرد تا آژانس‌هایی که مطرح هستند و گردشگر توزیع می‌کنند، رفسنجان را یکی از مقاصد خود انتخاب کنند.

نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان رفسنجان یادآور شد: بخش‌ها جاذبه‌های گردشگری خود را در قالب بروشور عرضه کنند تا تحویل بازدیدکنندگان دهیم و بتوانیم از این موقعیت مناسب استفاده کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، حضور، نمایشگاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :