امدادگران بسیجی مجهز به علم و تخصص شوند

  • شناسه خبر: 37357
امدادگران بسیجی مجهز به علم و تخصص شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در آیین معارفه رئیس کمیته امداد رفسنجان گفت: یک امدادگر بسیجی باید علم و تخصص داشته باشد و از تکنولوژی روز بهره ببرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در آیین معارفه رئیس کمیته امداد رفسنجان گفت: یک امدادگر بسیجی باید علم و تخصص داشته باشد و از تکنولوژی روز بهره ببرد.

به گزارش “روراستی“حیی صادقی ظهر امروز در حاشیه آیین تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: همه ما بسیجی هستیم، بسیجی‌بودن چند محور دارد و امدادگران مصادیق این محورها هستند.

وی ادامه داد: بسیجی یعنی مدیریت جهادی، تلاش شبانه‌روزی و کار را تنها به وقت اداری موکول نکردن، بسیجی مجاهدانه تلاش، تکلیف‌گرایانه فعالیت و تکلیف خود را به نحو احسن و قانونی اجرا می‌کند.

صادقی تصریح کرد: بسیجی باید محاسبه‌گر باشد، ما در مجموعه این مجموعه شامل لطف بزرگ خدا شدیم که فراتر از شغل کار کنیم و حقوقی که خداوند در این شغل برای ما محاسبه می‌کند، زیاد و ارزشمند است و فرجی در زندگی‌های ما می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیان داشت: افراد نیازمند زیادی هستند که عزت‌ نفس بالایی دارند و دست نیاز جلوی کسی دراز نمی‌کنند، باید رسیدگی به فقرا و نیازمندان را یک فرصت بدانیم.

وی با اشاره به اینکه شهید حججی همواره با دوستان خود هر جا می‌رفت از آن‌ها می‌خواست هر چه کار سخت است به او بدهند، افزود: همچنین او می‌خواست، هیچ‌ کجا معرفی نشود در هیچ عکس و فیلمی نباشد و گمنام بماند، اما خداوند پس از شهادت وی، او را معروف‌ترین چهره دنیا کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: شخصیت‌های بزرگی در کشور تشییع شدند، اما شهید حججی یک پاسدار بود که تشییع جنازه‌ باعظمتی برای او برگزار شد که این امر ناشی از تفکر بسیجی بود که او را به این مقام و منزلت رساند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در ادامه ابراز داشت: پای دردودل مردم که می‌نشینیم، می‌بینیم، چه‌ اندازه مشکل و درد دارند و این را باید یک فرصت بدانیم و به آن‌ها رسیدگی کنیم، یک امدادگر بسیجی باید علم و تخصص داشته باشد و از تکنولوژی روز بهره ببرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، امدادگران، بسیجی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :