سیر اطاعت از رهبری در جامعه ما تداوم دارد/همه عظمت امثال قاسم سلیمانی مرهون نیت خالص آنهاست

  • شناسه خبر: 37267
سیر اطاعت از رهبری در جامعه ما تداوم دارد/همه عظمت امثال قاسم سلیمانی مرهون نیت خالص آنهاست

مسؤول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سیر اطاعت از رهبری، اعتقادات دینی و توجه به فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه ما تداوم دارد و نسل بعدی شهدا، شهدای مدافع حرم هستند و در بین این شهدا جوانان کم سن و سال و بازنشسته‌های دوران دفاع مقدس را با هم می‌بینیم.

مسؤول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سیر اطاعت از رهبری، اعتقادات دینی و توجه به فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه ما تداوم دارد و نسل بعدی شهدا، شهدای مدافع حرم هستند و در بین این شهدا جوانان کم سن و سال و بازنشسته‌های دوران دفاع مقدس را با هم می‌بینیم.

به گزارش “روراستی“سردار رمضان شریف شنبه شب در مراسم یادواره ۶ شهید منطقه صادق‌آباد این شهر با تسلیت شهادت امام رضا(ع) یاد ۶ شهید منطقه صادق‌آباد را گرامیداشت و اظهار کرد: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مردم، نظام و کشور دارند و همه باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم.

مسؤول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نام رفسنجان در دوران دفاع مقدس بلندآوازه بود و بچه‌های رفسنجان ستون فقرات لشکر ثارالله بودند و کمک‌های بسیار بسیار خوبی که مردم این شهر در کنار تقدیم عزیزان‌شان داشتند زبانزد کل کشور بود، بیان داشت: یاد روحانیانی که در این شهر جوانان را هدایت کردند و علم تربیت اسلامی را بلند کردند را گرامی می‌داریم.

شریف خاطرنشان کرد: فلسفه یادواره‌های شهدا این است که ما بدانیم شهدا چه آرمانی داشتند و وظیفه ما در مقابل شهدا چیست.

وی با بیان اینکه شهدا کار بزرگی کردند و شاید قرن‌ها بود که این کشور چنین انسان‌های شجاعی را به خود ندیده بود، تصریح کرد: این بسیجیان با ایمان و انگیزه قوی از سراسر ایران به  ندای امام(ره) که ندای اسلام، قرآن و پیامبر(ص) بود خوب پاسخ دادند و صادقانه و خالصانه از بزرگترین نعمت که هستی و جانشان بود گذشتند و به لقاءالله پیوستند.

شریف ادامه داد: اگر امروز در جامعه نعمت امنیت داریم به واسطه اخلاص و شهادت رزمندگان ماست اگر امروز نام ایران بلندآوازه است و آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان‌شان خوار و ذلیل هستند به برکت خون شهداست.

مسؤول روابط‌عمومی کل سپاه عنوان کرد: یک تیم فرانسوی برجسته‌ای راجع به اینکه چه شد ایران در مقابل حزب بعث و کمک‌هایی که دنیا به آن کردند پیروز شدند، تحقیقاتی کرد، دشمنان ما بهتر از ما می‌دانند که چه‌قدر به صدام کمک کردند و همه هستی خود را پای حزب بعث ریختند.

شریف ادامه داد: این تیم مطالعه کرد چه شد صدام که از بیش از ۸۰ کشور تجیهزات و تسلیحات گرفته بود در مقابل یک انقلاب نوپا که ارتش به هم ریخته‌ای داشت و سیستم دفاعی آن شکل نگرفته بود شکست خورد بنابراین آمدند مطالعه خود را روی وصیت‌نامه شهدا گذاشتند که شهدا چه کسانی بودند این همه عظمت را خلق کردند.

وی ابراز داشت: یکی از اساسی‌ترین عللی که متوجه شدند ایرانیان چرا در جنگ پیروز شدند این بود که رزمندگان ما انسان‌های مسلمان و معتقد به وحی، قرآن و آموزه‌های پیامبر بودند.

شریف اضافه کرد: دومین موضوع عشق به اهل‌بیت پیامبر(ص) و عنصر شیعه‌بودن آنها را پیروز کرد و سومین عامل پیروزی تربیت مذهبی خانوادگی شهدا بود که به شدت از رهبری جامعه اطاعت می‌کردند و این اطاعت را بر خود واجب می‌دانستند.

مسؤول روابط‌عمومی کل سپاه اظهار کرد: علت اینکه دشمن تمام ابزار خود را از اینترنت، ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و…به کار گرفته سست‌کردن اعتقادات نسل جوان ما نسبت به اعتقادات دینی، اهل بیت(ع) و بی‌توجهی به عنصر خانواده و اطاعت از رهبری است.

وی توضیح داد: دشمن می‌خواهد جوانان ما و اعتقادات عمیقی که به فرهنگ قرآن داشتند دیگر نداشته باشند و شادابی و طراوت اطاعت از رهبری را در وجود خود احساس نکنند.

شریف اظهار کرد: اکثریت شهدای ما هرگز در زمان جنگ رهبر و بنیانگذار انقلاب را از نزدیک ندیده بودند اما عاشقانه امام(ره) را اطاعت کردند و از اول تا انتهای جنگ جانانه جنگیدند و برای کشور، خانواده و نسل آینده کشور افتخار آفریدند.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم سیر اطاعت از رهبری، اعتقادات دینی و توجه به فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه ما تداوم دارد و نسل بعدی شهدا، شهدای مدافع حرم هستند و در بین این شهدا جوانان کم سن و سال و بازنشسته‌های دوران دفاع مقدس را با هم می‌بینیم.

شریف ابراز داشت: قطعا آنچه شهدا از ما انتظار دارند آن است که پرچم اسلام و فرهنگ اهل بیت (ع) همچنان برافراشته بماند و دشمن نتواند با علمیات روانی و رسانه‌ای و کار فرهنگی ما را از رهبر جامعه و اعتقادات‌مان دور کند.

وی اذعان کرد: تا زمانی که آرمان‌های امام راحل  و شهدا را ادامه دهیم پیروزی از آن ماست همانطور که در دفاع مقدس ما چیزی نداشتیم خداوند اراده کرد و ما پیروز شدیم و امروز از صدام، ژنرال‌های صدام و هم‌پیمانانش خبری نیست اما مزار شهدای ما محل زیارت افراد جامعه است.

شریف بیان کرد: فرزندان این ملت تکلیف‌شان برای زندگی سعادتمند دنیا و آخرت مشخص است  و الگو و نمونه دارند.

وی سردار سلیمانی را شخصیت برجسته دفاع مقدس دانست که مانند یک ستاره راهنما برای کسانی است که می‌خواهند با نیت خالص و شجاعت، آرمان‌های اهل‌بیت (ع) و قرآن را پیش ببرند و خداوند چه عظمتی به امثال این مرد بزرگ داده است.

شریف گفت: در کنار نیت پاک، شجاعت و اطاعت محض از امام (ره) و رهبری تمام امتیاز سردار سلیمانی است و همه عظمت امثال قاسم سلیمانی مرهون نیت خالص آنهاست و امروز یک دنیا به این فرزند پاسدار این ملت غبطه می‌خورند.

وی عنوان کرد: دشمن سال‌ها داعش و النصره درست کردند و بیش از پنج سال به دروازه‌های دمشق و بغداد کوبیدند اما در سایه مشاورت سردار سلیمانی و همکاران و شهیدانش در سایه اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب دشمن را به روز سیاه نشاند.

مسؤول روابط‌عمومی کل سپاه ادامه داد: با یک سفر سردار سلیمانی داستان آمریکا و صهیونیست برای ایجاد کشور کردستان که اسرائیل دوم بود و با یک تدبیر الهی کمتر از یک هفته این داستان محو شد و آنها دستپاچه شدند و سراغ به هم ریختن لبنان و ربودن نخست‌وزیر لبنان رفتند و باز هم خداوند آنها را رسوا کرد.

شریف در پایان اذعان کرد: تا زمانی که ما در خط قرآن و فرهنگ اهل‌بیت(ع) باشیم، پیروزی از آن ماست.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،اطاعت، رهبر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :