دستگیری زورگیر مأمور نما در رفسنجان

  • شناسه خبر: 36981
دستگیری زورگیر مأمور نما در رفسنجان

فرماندهی انتظامی رفسنجان از دستگیری شخصی مأمورنما در حین اخاذی در این شهرستان خبر داد.

فرماندهی انتظامی رفسنجان از دستگیری شخصی مأمورنما در حین اخاذی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش “روراستی” به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “نصرالله عباسی” فرمانده انتظامی رفسنجان در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر چند مورد اخاذی توسط شخص یا اشخاصی در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از یکسری کار اطلاعاتی و منابع مخبرین و همچنین گشت‌های ویژه، محسوس و نامحسوس شخصی با هویت معلوم که قبلاً نیز سابقه کیفری داشته را در حین اخاذی دستگیر و به مقر پلیس دلالت گردید.
فرمانده انتظامی رفسنجان خاطرنشان کرد: پس از بررسی موضوع متهم لب به اعتراف گشود و بیان کرد که به‌صورت مقطعی طی چند مورد به‌عنوان مأمور مبارزه با مواد مخدر خود را معرفی و به منازلی که از قبل شناسایی کرده بودم در سطح شهرستان مراجعه و از آنان اخاذی می‌نمودم.
سرهنگ عباسی اظهار داشت: متهم به همراه پرونده تحویل مقام قضایی گردید.
وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان گرامی از آن‌ها خواست: مأمورین علاوه برداشتن کارت شناسایی برای ورود به منزل شما می‌بایستی حکم ورود به منزل با مشخصات و نشانی منزل شمارا داشته باشند و به شما ارائه نمایند. لذا به افرادی که تحت عنوان مأمور یا صرفاً با نشان دادن یک کارت قصد ورود به منزل شمارا دارند اعتماد نکنید و مراتب را سریعاً به تلفن ۱۱۰ اطلاع دهید.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،زورگیر،مامورنما
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :