میزبانی منطقه جنوب شرق برای صعود بانوان کوهنورد به قله «مادر» رفسنجان

  • شناسه خبر: 36778
میزبانی منطقه جنوب شرق برای صعود بانوان کوهنورد  به قله «مادر» رفسنجان

به میزبانی منطقه جنوب شرق، برنامه صعود مشترک بانوان کوهنورد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به قله «مادر» در رفسنجان برگزار شد.

به میزبانی منطقه جنوب شرق، برنامه صعود مشترک بانوان کوهنورد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به قله «مادر» در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش”روراستی” به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق، مسؤول ورزش منطقه با اعلام این خبر به اهداف برنامه کوهپیمایی اشاره و بیان کرد: ترویج فرهنگ ورزش و توجه به حفظ سلامتی در بین کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از اهداف این واحد است بدین منظور برنامه کوهنوردی در دستور کار امور ورزش ستاد قرار گرفت تا همگان را به اهمیت جایگاه ورزش در زندگی روزمره متوجه کنند.
احمد وقاری با بیان اینکه با توجه به حضور بانوان کوهنورد از تمامی مناطق در این برنامه سعی شد مناسبترین گزینه برای صعود انتخاب شود و ادامه داد: در این راستا قله «مادر» با توجه به قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای ارتفاعات منطقه کوهستانی «دره‌دُر»، برخورداری از ارتفاع ۳۲۰۰ متر و فاصله ۵۰ کیلومتری تا شهر رفسنجان مناسب‌ترین گزینه موجود در منطقه برای صعود بود.
وی به استقبال بی‌نظیر بانوان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت اشاره و خاطرنشان کرد: جای بسی خوشبختی وجود دارد که بانوان شرکت همواره از این گونه برنامه‌ها نسبت به آقایان بیشتر استقبال و موجبات دلگرمی برگزارکنندگان را فراهم می‌کنند.
مسؤول ورزش منطقه در تشریح جزئیات این صعود با بیان اینکه برنامه با همکاری مشترک این واحد، امور اداری و نقلیه صورت گرفت، افزود: ساعت آغاز برنامه از ساعت ۷ صبح بود که با راهنمایی هیأت کوهنوردی رفسنجان آغاز و از برنامه‌های جنبی دیگری که سعی شد وجهه ارزشی نیز به این کوهپیمایی داده شود ذکر نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم بود و بانوان کوهنورد با گرامیداشت یاد آنان ضمن ادای احترام به مقام ارزشمند شهیدان به روح آنان فاتحه نثار کردند و در خاتمه با صحت و سلامت به مبدا بازگشتند.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، میزبانی، بانوان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :