نصب دکل های فشار قوی در بستر و حریم رودخانه رفسنجان/عکس

  • شناسه خبر: 36714
نصب دکل های فشار قوی در بستر و حریم رودخانه رفسنجان/عکس

باز هم قصه دکل های فشار قوی و نصب در بستر و حریم رودخانه در رفسنجان تکرار می شود.

باز هم قصه دکل های فشار قوی و نصب در بستر و حریم رودخانه در رفسنجان تکرار می شود.

به گزارش “روراستی” سال گذشته تعدادی جایگاه برای نصب دکل های فشار قوی در محله ماهونک دقیقا تعدادی در بستر و تعدادی در حریم رودخانه همچنین تعدادی در جوار منازل مسکونی ایجاد شد که مدت ها با اعتراض مردم محله همراه بود و مسؤولان هربار پاسخی می دادند و می رفتند تا نزدیک انتخابات شد و کار به بعد از انتخابات موکول شد.
اما دوباره این قصه تکرار شده و نصب دکل ها به عملیاتی شدن نزدیک شده است.
در شورای شهر قبل و با مجوز شهردار قبل این کار شروع شد در حالی که این خط انتقال از مسیر قبل هم می نوانست عبور کند ولی بدلایلی که از ذکر آن معذوریم، مسوولان وقت مسیر جدید را جایگزین نمودند که خطرات زیادی برای شهروندان در پی دارد.
اگرچه بسیاری از مسؤولان مربوطه جوابی پیرامون خطرات این دکل در جوار منازل مسکونی برای سلامتی انسان ها ندادند که گویا نگرانی از پست و مقامشان داشتند، اما احمدی پور مدیر امور منابع آب شهرستان عنوان کرد: ما از طرف اداره اخطاریه برای برق منطقه ای نوشتیم و به کرمان ارسال کردیم که از نصب دکل هایی که در بستر رودخانه هستند ممانعت شود.
وی بیان داشت: دکل هایی هم که در حریم رودخانه هستند بالاخره با بارندگی که می شود خطرات خود را دارد کمااینکه سال گذشته بارندگی هایی که شد رودخانه ها در شهر جاری شدند و باید عواقب چنین کارهایی در نظر گرفته شود.
در پایان از فرماندار و رئیس شورای اسلامی شهر می خواهیم که به خواسته به حق مردم رسیدگی کنند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، قصه، دکل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مصطفی

    باتوجه به اینکه برق خوندم یک سری اطلاعات در اختیار همشهریام میگذارم. اول اینکه خطوط انتقال چه ولتاژ پایین باشد چه بالا در اطراف سیم های برق میدان الکترومغناطیسی ایجاد میکنند وبسته به ولتاژ شبکه این میدان تشدید پیدا میکند وبرای سلامت انسان بسیار خطرناک است که میتوان به خطرات مغزی معلولیت ناباروری اشاره کرد که کودکان ونوجوانان در معرض خطر بالاتری قرار دارند.هر دکلی ک نصب میشود بسته به ولتاژ شبکه دارای حریم میباشد که دراینجا هیچ حریمی رعایت نشده است کمه کمش این خط ولتاژ۱۳۲۰۰۰ ولت وشایدم ۲۳۰۰۰۰ ولت را قرار انتقال بدهد که حریم این خط از رودخانه ومناطق مسکونی حدود۴۰متر باید باشد امیدوارم مسئولین پیگیر این موضوع شوند

    ناشناس

    واقعا شورای شهر وشهرداری جدید باید هرچه سریع تر جلوی اینکار را بگیرند واقعا هم به سلامت مردم هم چهره شهر زشت میشود

    محسن

    اول اینکه آش و ماش به همین خیال باش. دوم توی خیلی از شهرها از این دکلها هست مثلا تهران یا همین بلوار حمزه کرمان و... اگه ضرر داشت و نازیبا بود اونجا هم مجوز نمیدادن....

    شهروند رفسنجان

    سلام کار اصولی و درست این است که پست برق نزدیک تقاطع خیابان کارگر و خیابان علامه امینی به بیرون شهر انتقال پیدا کند.