دلخوشان رابطه با آمریکا هم بر غیر قابل اعتمادبودن آن باور دارند

  • شناسه خبر: 36646
دلخوشان رابطه با آمریکا هم بر غیر قابل اعتمادبودن آن باور دارند

امام جمعه رفسنجان گفت: مواضع رئیس‌ جمهور هم گویای این واقعیت است که آمریکا قابل اعتماد نیست، این مواضع می‌تواند به انسجام بیشتر درون ملت بینجامد.

امام جمعه رفسنجان گفت: مواضع رئیس‌ جمهور هم گویای این واقعیت است که آمریکا قابل اعتماد نیست، این مواضع می‌تواند به انسجام بیشتر درون ملت بینجامد.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: این امام بزرگوار از تأثیرگذارترین ائمه هدی (ع) محسوب می‌شوند که در سخت‌ترین شرایط بیشترین کارآمدی را اعمال و در واقع شیعه را بازسازی کردند.

وی بیان داشت: آن حضرت مکتبی راه انداختند که فرزندان ایشان امام باقر (ع) و امام صادق (ع) آن را ادامه دادند و بزرگترین دانشگاه علوم صادق صدها سال است که پابرجا است و افرادی مانند امام روح‌الله را تربیت کردند که انقلاب بزرگی در این تاریخ راه انداخته و منجر به تأسیس نظام اسلامی شد و همگی بر جایگاه اقتدار نظام واقف هستند.

رمضانی‌پور با اشاره به آیه ۳۰ سوره مبارکه فصلت تصریح کرد: در برابر گفتار ناپسندی که رئیس‌جمهور آمریکا انجام داد، باید ما متحدتر باشیم و خدا را بیشتر یاد کنیم و در راه هدف و عقیده‌ خویش استقامت به خرج دهیم در طی دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن اهدافی که تروریست‌ها در کشور ما داشتند اگر میدان پیدا کرده بودند فجایع بزرگی ایجاد می‌شد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه از امدادهای الهی است که نه در حرم امام (ره) توانستند به جایی برسند و نه در مجلس موفق شدند به هدف خود دست یابند، ابراز داشت: ما در برابر توطئه‌های استکبار جهانی همواره ایستاده‌ و بر فشارها، تهدیدها، توهین‌ها و جسارت‌های دشمن پیروز شدیم، کسانی هم که به رابطه با آمریکا دلخوش بودند، امروز به این باور رسیدند که قابل اعتماد نیست.

رمضانی‌پور با توجه به اینکه مواضع رئیس‌ جمهور هم در برابر سخنان ترامپ گویای این واقعیت است، خاطرنشان کرد: این مواضع می‌تواند به انسجام بیشتر درون ملت بینجامد، نظام ما متعلق به ذات خداوند است با مدیریت رهبر انقلاب اداره شده و توهین‌هایی که به ملت و به ویژه سپاه و بسیج می‌شود به خود آن‌ها بر می‌گردد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آمریکا، رابطه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجان

    ولی حاج آقا بعضییا خودشون رو زدند به خواب ،جوری که ترامپ هم نمیتونه اونارو بیدار کنه>>>