نیروی انتظامی به تنهایی در طرح جمع آوری متکدیان پای کار است

  • شناسه خبر: 36606
نیروی انتظامی به تنهایی در طرح جمع آوری متکدیان پای کار است

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: بعضی از سازمان‌های متولی طرح جمع‌آوری متکدیان نیروی انتظامی را در این راه تنها گذاشته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: بعضی از سازمان‌های متولی طرح جمع‌آوری متکدیان نیروی انتظامی را در این راه تنها گذاشته‌اند.

به گزارش “روراستی“نصرالله عباسی عصر امروز در حاشیه ادامه طرح جمع‌آوری متکدیان با اشاره به اینکه نهضت مشارکت مردم در تأمین امنیت در این شهرستان رقم خورده اظهار داشت: مردم در زمینه‌های مختلف نقش خود را ایفا می‌کنند و از ما هم مطالباتی دارند.

وی بیان داشت: مطالبات امنیتی و انتظامی مردم نظم‌بخشیدن و منظم نشان‌دادن چهره شهر است که یکی از کارهایی که در بحث انتظام‌بخشی و پاک‌سازی محیط‌های عمومی شهر از مظاهر علنی فساد و منکرات مقرر شد تا انجام دهیم و مشارکت تمام دستگاه‌ها باشد، طرح جمع‌آوری متکدیان است.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی این روند را انجام می‌دهد و از پای در نمی‌آید، افزود: هر اداره و سازمانی که کم‌کاری کند ما به مردم اعلام می‌کنیم و خودمان هم به تنهایی این راه را ادامه می‌دهیم.

وی با قدردانی از خیرانی که در این کار مشاکرت دارند، تصریح کرد: ظاهرا بعضی از سازمان‌ها به جای کارکردن برای مردم و جامعه برای افراد کار می‌کردند که با یکسری از جابه‌جایی، این طرح را رها کردند.

عباسی در ادامه با اشاره به آغاز فصل برداشت پسته در رفسنجان و اینکه امسال کمترین سرقت در زمینه پسته داشتیم، خاطرنشان کرد: مردم در جابه‌جایی و حمل پسته دچار غفلت نشوند و هنگام حمل پسته‌ها مراقب باشند.

وی تأکید کرد: باغداران در شب اقدام به حمل پسته نکنند و اگر هم قرار است در شب این کار صورت گیرد با هماهنگی پاسگاه و کلانتری محل صورت گیرد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نیروی انتظامی، تنهایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • همشهری

    کاش چاقو کش ها و قاچاق چیان و مرامین نوامیس مردم رو هم یه همت میکردین میگرفتین . چارتا گدای معتاد بیچاره که این همه تو طبل کردن نداره