اردوگاه اتباع رفسنجان نیاز به مدیر باانگیزه دارد

  • شناسه خبر: 36602
اردوگاه اتباع رفسنجان نیاز به مدیر باانگیزه دارد

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: اردوگاه افاغنه رفسنجان مجموعه ای از بی نظمی ها شده و نیاز به مدیری پرکار، باانگیزه و مقتدر دارد که با نیروی انتظامی،بهداشت و… تعامل و همکاری داشته باشد.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: اردوگاه افاغنه رفسنجان مجموعه ای از بی نظمی ها شده و نیاز به مدیری پرکار، باانگیزه و مقتدر دارد که با نیروی انتظامی، بهداشت و… تعامل و همکاری داشته باشد.

به گزارش روراستی سرهنگ عباسی در گفت و گو با خبرنگار ما پیرامون وضعیت اردوگاه افاغنه رفسنجان افزود: اردوگاه وضعیت داخلی خوبی ندارد و مدیریت داخلی اردوگاه حدود سه سال است که دچار مشکل شده و مسؤول فعلی مدعی بازنشستگی است و انگیزه‌ ای ندارد.

وی با بیان اینکه در واقع اردوگاه متولی ندارد، ادامه داد: بارها در مورد مسائل بهداشتی، امنیتی، نظم و..که مشکل دارد، هشدار دادیم و باید فورا وارد شد و مسؤولی انتخاب کرد که به این مسائل توجه کند و ما نیز به کمک او انتظام بخشی خواهیم کرد.

وی اذعان کرد: اردوگاه مجموعه ای از بی نظمی ها  شده و داشتن مدیر پرکار، با انگیزه و مقتدر و مدیری که با نیروی انتظامی و بهداشت و …تعامل داشته باشد، نیاز دارد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اردوگاه، اتباع
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجان

    مگر مسئولیت با استانداری و فرمانداری نیست؟؟؟ پس در این سه چهارسال چه تدبیری اندیشیده شده از طرف جناب رزم حسینی و آقای ملانوری ؟؟؟ فقط اولش خوب وعده و وعید میدهند که برای حل مشکل مهاجرین افغانستانی چنین و چنان می کنیم اما حالا از زبان سرهنگ میشنویم که بعد از چهار سال هیچ کاری نکردند.

    ووست

    ما مهاجرین داخل اردوگاه بارها خواهان انتصاب مدیر جدید و مسئول پذیر بودم گو حرف شنوا انشالله با همکاری سرهنگ عباسی ما ساکنین مهمانشهر هم به امنیت نسبی برسیم

    عجب

    خوب کاری میکنی ولی هر کاری هم بکنید بازم کمه ولی خواهشن سریع اقدام کنید ولی جان ماردتون اذیت نکنید مثل ادم کار انجام بدید مرسی که هستی