ضرورت نظارت دولت و دستگاههای نظارتی بر گرانی ها

  • شناسه خبر: 36584
ضرورت نظارت دولت و دستگاههای نظارتی بر گرانی ها

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت و دستگاههای نظارتی بر گرانی ها نظارت کنند و در لباس خدمت برای مردم کاری انجام دهند.

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت و دستگاههای نظارتی بر گرانی ها نظارت کنند و در لباس خدمت برای مردم کاری انجام دهند.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان ابا بیان اینکه حمایت بی‌دریغ ما از اقدامات قانون‌مند و تحت ضابطه نیروی انتظامی همواره استمرار خواهد داشت، اظهار داشت: گویا در کشور نظارتی وجود ندارد که هرکس هرچه می‌خواهد اجناس را گران می‌کند مگر چه درآمدی برای مردم بالا بردید که این گرانی‌ها پدید آمده است.

رمضانی‌پور بیان داشت: مگر خرید و فروش مسکن و زمین داریم که قیمت مصالح ساختمانی و… را افزایش دادید البته کالاهای مصرفی مردم از جمله خوراکی، پوشاکی و موادغذایی و سایر محصولات هم بالا رفته است.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: دولت و دستگاه‌های نظارتی حرکت کنند و خدا را در کار خود شاهد و ناظر بدانند تا وضعی که الان داریم بدتر از این نشود و این مسؤولیت که امانت است را به درستی امانتداری کنید، فردای قیامت باید جوابگوی مردم باشید که لباس خدمت را بر تن کردید اما کاری برای مردم انجام نمی‌دهید.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه آمریکا‌یی‌ها هر نوع توهین که بتوانند به ملت صادق ایران وارد می‌کنند و بازی آمریکایی‌ها با برجام را شاهد هستیم، اضافه کرد: پاسخ دولت و مجلس مورد انتظار ماست که البته از رئیس‌جمهور به واسطه نشان‌دادن روحیه انقلابی تشکر می‌کنم که شایسته است همیشه این روحیه انقلابی را داشته باشد.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران امروز بهترین و مقتدرترین نهاد و سازمانی است که در برابر داعش ایستاده است و شهید محسن حججی که سر از تنش جدا می‌شود گویای این واقعیت است و دشمن نقشه چندساله برای ماندگاری داعش در منطقه کشیده بود اما جمهوری اسلامی ایران نگذاشت و بیشتر از دو، سه سال این نقشه داوم ندارد.

رمضانی‌پور با اشاره به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یادآور شد: در زمینه‌های مختلف باید تبعیت محض از ولایت‌فقیه داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه باید مراقب گرگ‌ها و موریانه‌های درون ملت باشیم، تصریح کرد: بعضی احزاب مانند موریانه و گرگ هستند که مجوز رسانه‌‌ای دارند و به جان مسؤولان و ملت می‌افتند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان داشت: مردم باید نیروی انتظامی را حمایت کنند و با نیروی انتظامی همکاری کنند، مردم با روحیه انقلابی و بسیجی  پدیده‌ها را با سرعت به اطلاع پلیس برسانند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه مصرف قلیان یکی از معضلاتی است که انسان با آن به خودش ظلم می‌کند، افزود: این ظلم یک نوع خودکشی است و هرجا شاهد ایجاد مرکز عرضه قلیان بودید به نیروی انتظامی اطلاع دهید.

رمضانی‌پور با ابراز اینکه باید از خداوند استغفار بطلبید تا شاهد باران رحمت خداوند باشیم، افزود: در آیات قرآن نیز پیامبران ما امت خود را بر این امر توصیه کردند.

وی نقش والدین در تربیت فرزندان با کمک اولیای مدرسه را کارساز دانست و گفت: به‌ویژه مربیان پرورشی نسبت به امر تربیت اسلامی دانش‌آموزان اهتمام ورزند.

امام جمعه رفسنجان سالروز به آتش‌کشیدن مسجد جامع کرمان را یادآور شد و بیان کرد: یاد شهدای این حادثه را گرامی می‌داریم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نظارت، دولت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :