به مناسبت هفته ناجا زنگ مهر در مدارس رفسنجان نواخته شد/عکس

  • شناسه خبر: 36445
به مناسبت هفته ناجا زنگ مهر در مدارس رفسنجان نواخته شد/عکس

زنگ مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مدارس رفسنجان نواخته شد.

زنگ مهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مدارس رفسنجان نواخته شد.

به گزارش “روراستی” سیدکاظم حسینی‌پور مدیر آموزش و پرورش رفسنجان صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر و قرائت پیام مهر به مناسبت هفته ناجا در دبیرستان دخترانه فرزانگان این شهر اظهار داشت: اگر امروز دانش‌آموزان ما در کمال امنیت و آرامش درس می‌خوانند و همکاران ما با آرامش و فراغت بال به کلاس درس می‌روند و تدریس می‌کنند نتیجه زحمات شبانه‌روزی انسان‌هایی است که در نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و همه نیروهایی که به نوعی به امنیت وصل هستند، خدمت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان تصریح کرد: پیشرفت هر جامعه‌ای مدیون ابزارها و وسایل گوناگونی است و جامعه ما نیز با همین ابزارها پیشرفت می‌کند و دست به دست هم دادن نیروهای مختلف و همدلی و همصدایی در بین اقشار و اصناف مختلف جامعه بر پیشرفت جامعه کمک می‌کند و امیدواریم این اتحاد و همدلی وجود داشته باشد.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: مدارس ما با نیروی انتظامی، بسیج و سایر ارگان‌ها همخو شده است، ما در طول سال زنگ های نمادین گوناگونی داریم که نشان از این دارد که همه مسؤولان در تمام نهادها به این مهم رسیدند که اگر بخواهند به جایی برسند بهترین مکان مدرسه است.

وی ابراز داشت: اگر پلیس راهنمایی و رانندگی ما موفق شده یکی از دلایل موفقیت‌ آن طرح همیاران پلیس است و در طرح همیاران آب نیز دانش‌آموزان نقش‌آفرین هستند.

حسینی‌پور همچنین موفقیت بهداشت را بر این دانست که پایگاه اصلی بهداشت در طرح‌هایی که دارد مدارس هستند و سال گذشته ۳۲ هزار دانش‌آموز رفسنجانی در طرح وارنیش فلوراید شرکت کردند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،زنگ مهر، مدارس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :