این میزان رشد اقتصادی در شأن جمهوری اسلامی نیست

  • شناسه خبر: 36443
این میزان رشد اقتصادی در شأن جمهوری اسلامی نیست

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه این میزان رشد اقتصادی در شأن جمهوری اسلامی نیست، گفت: باید همت کنیم به چشم‌انداز ۱۴۰۴ برسیم و رتبه برتر منطقه باشیم. به گزارش “روراستی“علیار اسکندری‌نسب امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت:  اقتصاد مقاومتی مبنای اندیشه بلند مقام معظم رهبری و راهکار برون‌رفت از گرفتاری‌های اقتصادی است […]

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه این میزان رشد اقتصادی در شأن جمهوری اسلامی نیست، گفت: باید همت کنیم به چشم‌انداز ۱۴۰۴ برسیم و رتبه برتر منطقه باشیم.

به گزارش “روراستیعلیار اسکندری‌نسب امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت:  اقتصاد مقاومتی مبنای اندیشه بلند مقام معظم رهبری و راهکار برون‌رفت از گرفتاری‌های اقتصادی است و دولت به‌تنهایی متولی این امر نیست بلکه همه نهادها و ارگان‌ها باید برای تحقق آن مشارکت کنند.

اسکندری‌نسب با تاکید بر اینکه میزان اشتغالی که برای نهادی مشخص می‌شود باید اشتغال پایدار ایجاد شود، افزود: با اعطای تسهیلات خوداشتغالی هر سال باید با کاهش بیکاری مواجه باشیم نه افزایش آن و صرفا به ثبت آمار در سامانه بسنده نشود.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه که از اول انقلاب در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها در روستا ازجمله برق نهضتی ایجاد شد، تصریح کرد: در حوزه اشتغال هم باید همین نهضت و اندیشه شکل گیرد.

اسکندری‌نسب بیان کرد: اگر بروکراسی اداری مانع ایجاد اشتغال شود در جذب اعتبارات نیز با مشکل مواجه می‌شویم.

وی با اذعان بر اینکه بحران اجتماعی از حد و مرز گذشته و عامل اصلی آن  مسائل اقتصادی است، ابراز داشت:اگر آمار طلاق، اعتیاد و جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی بالاست به‌دلیل بیکاری است.

سرپرست فرمانداری رفسنجان بر تشکیل کارگروه تخصصی برای ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: شغل‌هایی که ایجاد می‌شود حتما باید رصد شود.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه این میزان رشد اقتصادی در شأن جمهوری اسلامی نیست، متذکر شد: باید همت کنیم به چشم‌انداز ۱۴۰۴ برسیم و رتبه برتر منطقه باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، میزان، اشتغال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :