کیفیت کار نیروی انتظامی رفسنجان خوب است

  • شناسه خبر: 36385
کیفیت کار نیروی انتظامی رفسنجان خوب است

امام جمعه رفسنجان گفت: کیفیت کار نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان به خوبی مدیریت می‌شود که می‌طلبد، استان کمیت آن را نیز به حد مطلوب برساند.

امام جمعه رفسنجان گفت: کیفیت کار نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان به خوبی مدیریت می‌شود که می‌طلبد، استان کمیت آن را نیز به حد مطلوب برساند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی افزود: مام ماه‌ها، هفته‌ها و روزها متعلق به نیروی انتظامی است و این مجموعه خود را به‌روز می‌کند تا نقایص موجود را برطرف کند.

وی بیان داشت: نیروهای انتظامی همگی در رکاب ولایت حرکت می‌کنند و ولی امر مسلمین از این نیرو به واسطه توانمندی‌هایی که دارند، راضی هستند، کار نیروی انتظامی قابل ستایش و تقدیر است و از توجه فرماندهی نیروی انتظامی استان برای کمک به تقویت نیروهای شهرستان‌ها قدردانی می‌کنیم.

رمضانی‌پور با بیان اینکه تلاش تمام فرماندهان نیروی انتظامی این شهرستان خوب بوده است، تصریح کرد: در این دوره از فرماندهی رفسنجان توجه به زیرساخت‌ها به خوبی صورت گرفته و شاهد جهش و حرکت بسیار عالی هستیم و از ظرفیت موجود استفاده شده که مدیریت کارآمد را می‌رساند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان نگاهی ایده‌آل و بلندمدت در ایجاد زیرساخت‌ها صورت می‌گیرد تا در آینده این مجموعه زیرساخت‌های عالی به ویژه در وسایط نقلیه داشته باشد و کیفیت کار آن به خوبی مدیریت می‌شود که می‌طلبد، استان کمیت آن را نیز به حد مطلوب برساند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ده‌ها وظیفه دارد، ادامه داد: هر جا که اتفاقی بیفتد، این مجموعه را مسؤول می‌دانند و انتظارها از آن بالا می‌رود و اگر جایی هم کم‌کاری صورت گیرد، نگاه‌های مردم به سمت نیروی انتظامی است و آن را مقصر می‌دانند.

رمضانی‌پور با توجه به اینکه جای کار در نیروی انتظامی بسیار زیاد است، عنوان کرد: البته نمود کارهای این مجموعه هم بسیار زیاد است، نگاه فرماندهان نیروی انتظامی رفسنجان دلسوزانه است و برای باقیات و صالحات خود خدمت می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کیفیت، خوب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :