مدیرانی که توان همکاری با سرمایه‌گذاران را ندارند، بروند

  • شناسه خبر: 36383
مدیرانی که توان همکاری با سرمایه‌گذاران را ندارند، بروند

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: دولت باید به سمت و سویی برود که صنعت را رونق دهد تا مشکل صنعتگران برطرف شود.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: دولت باید به سمت و سویی برود که صنعت را رونق دهد تا مشکل صنعتگران برطرف شود.

به گزارش”روراستی” علیار اسکندری‌نسب در جمع نمایندگان صنعتگران افزود: صنعت کشور با مشکلاتی دست به گریبان شده است و دغدغه تمام مدیران بازگرداندن رونق به آن است.

وی بیان داشت: در استراتژی توسعه‌ای یک کشور به ویژه کشورهای توسعه یافته، توسعه صادرات و بخش کشاورزی را مبنای آن قرار می‌دهند و بعد از کسب درآمد، توسعه صنعت را پیش می‌گیرند در کشور ما با طرحی که در زمینه یارانه‌ها اجرا شد که البته هدف اصلی آن خوب بود، اما از مسیر خارج شد.

 سرپرست فرمانداری رفسنجان با اشاره به اینکه این انحراف به نخستین جایی که آسیب وارد کرد، بخش صنعت بود و خاطرنشان کرد: قرار نبود، پول نقد در جیب مردم بگذاریم، بلکه مقرر شده بود، سرمایه را به بخش صنعت، تولید، رفاه اجتماعی و خدمات ببریم.

اسکندری‌نسب عنوان کرد: سالانه بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان برای یارانه‌ها پرداخت می‌شود و چهار سال آنچه از بخش یارانه‌ها دریافت می‌کردیم، ۲۸ هزار میلیارد تومان بود که مابقی را استقراض می‌کردیم که طی مدت مذکور ۶۰ هزار میلیارد تومان دولت مقروض شده بود.

وی اضافه کرد: با قطع یارانه حدود ۳ میلیون نفر خدمت خوبی به حوزه سلامت شد، اما در بخش صنعت و خدمات هنوز کار بر زمین مانده است، دولت باید به سمت و سویی برود که صنعت را رونق دهد تا مشکل صنعتگران برطرف شود و این بخش زمانی رونق می‌گیرد که بخش کشاورزی، گردشگری و خدمات رونق داشته باشد.

اسکندری‌نسب در ادامه با اشاره به برخی بی‌تدبیری‌های صورت گرفته، اذعان داشت: محصولاتی از جمله کاشی و سرامیک، کیک و کلوچه و … در این شهرستان تولید می‌شود که کیفیت خوبی دارند، اما مواد مصرفی این شهر از شهرهای دیگر تهیه می‌شود که باید با استفاده از تولیدات خود منطقه گره‌های بخش صنعت را باز کرد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با تأکید بر همکاری با سرمایه‌گذاران و تسهیل در مسیر سرمایه‌گذاری متذکر شد: مدیرانی که توان همکاری با سرمایه‌گذاران را ندارند، جای خود را به مدیران دیگر بدهند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مدیران، توان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :