طرح جمع آوری متکدیان با قدرت ادامه دارد

  • شناسه خبر: 36373
طرح جمع آوری متکدیان با قدرت ادامه دارد

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: طرح جمع آوری متکدیان و مراکز عرضه قلیان با قدرت ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: طرح جمع آوری متکدیان و مراکز عرضه قلیان با قدرت ادامه خواهد داشت.

به گزارش روراستی” نصرالله عباسی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه هفته ناجا با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای پلیس آغاز شده و این شعار نقشه راهی برای ماموریت‌های یک‌ساله پلیس است، اظهار داشت: امنیت از زمان حضرت آدم تاکنون  و آینده بوده و هست و اگر امنیت نباشد شادی از جامعه رخت بر می‌بندد.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه مشارکت مردم اصلی‌ترین سرمایه پلیس است، ادامه داد: پلیس رفسنجان در بسیاری از مولفه‌ها رتبه خوبی در استان داشته است.

وی با اشاره به مقایسه عملکرد  نیمه اول امسال با مدت مشابه سال قبل عنوان کرد: سال جاری با کشف ۹۲۱ فقره سرقت کاهش ۱۰ درصدی سرقت‌ها را نسبت به سال قبل داشتیم و ۶۷٫۸ درصد از سرقت‌ها کشف شده که در نرم طبیعی در دنیا آمار خوبی است.

عباسی با اشاره به اینکه سال جاری ۲۸۱ کیلو و ۱۸۶ گرم مواد مخدر کشف شده و عمده از خرده‌فروشان سطح شهر بوده است، ادامه داد: در زمینه کشف سیگار قاچاق  ۱۱۱ درصد افزایش داشتیم و ۳۷۱ درصد افزایش کشفیات در مورد برنج قاچاق از دیگر فعالیت نیروی انتظامی رفسنجان بوده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان خاطرنشان کرد: توقیف هشت دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز و دو دستگاه خودرو غیرمجاز در سال جاری انجام شده و باتوجه به سخت‌گیری‌های پلیس در زمینه موتورهای سنگین بسیاری از این موتورداران موتور خود را فروخته و اسب خریداری کردند که کار خیلی خوبی است.

عباسی از انهدام هشت باند سرقت که فرااستانی فعالیت داشتند و در رفسنجان متلاشی شدند خبر داد و افزود: در زمینه کلاهبرداری نسبت به ۶ ماه سال قبل ۱۷ فقره وقوع جرم بوده که ۷۳ درصد آن کشف شده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان در ادامه افزایش ۱۶ درصدی دستگیرشدگان جعل و افزایش ۴۲ درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا را عنوان کرد و ابراز داشت: ۹۵ درصد جرائم فضای مجازی در این شهرستان نیز کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری قلیان و جمع‌آوری متکدیان با قدرت ادامه خواهد داشت، بیان کرد: این مهم جزء مطالبات مردم است و نخواهیم گذاشت چهره شهر دچار این پدیده‌ها شود.

عباسی در بخش پایانی ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی را مهم دانست و متذکر شد: هیأت‌ها باید عاشورایی و حسینی باشند چراکه هیأتی که عاشورایی   نباشد مسیر انحرافی پیش می‌گیرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، طرح، متکدیان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :