مسؤولان باید در اطاعت از ولی فقیه پیشگام باشند

  • شناسه خبر: 36288
مسؤولان باید در اطاعت از ولی فقیه پیشگام باشند

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مردم همواره مطیع امر ولی بودند، گفت: دولت، دستگاه قضایی، مجلس و همه مسؤولان باید در تبعیت از ولی فقیه پیشگام باشند. به گزارش” روراستی“حجت الاسلام عباس رمضانی پور در مراسم گرامیداشت سومین ثبت آیین جوش زنی در هرمزدآباد با بیان اینکه صدها سال از این آیین ارزشمند میگذرد، […]

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مردم همواره مطیع امر ولی بودند، گفت: دولت، دستگاه قضایی، مجلس و همه مسؤولان باید در تبعیت از ولی فقیه پیشگام باشند.
به گزارش” روراستی“حجت الاسلام عباس رمضانی پور در مراسم گرامیداشت سومین ثبت آیین جوش زنی در هرمزدآباد با بیان اینکه صدها سال از این آیین ارزشمند میگذرد، اظهار داشت:این آیین در روز عاشورا برگزار می شد که نسل به نسل به ما رسیده و ما امروز وارث خوبان در این نقطه از شهرستان هستیم.
وی با تسلیت عاشورای حسینی و اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: سوره فجر در شأن امام حسین( ع) نازل شده است.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) افزود: ایشان فرمودند اگر از من تبعیت کنید من شما را به راههای رشد هدایت میکنم، کار امامان همین است.
وی ادامه داد: ما شیعیان معتقدیم بعد از ظهور امام زمان(عج) حکومت خاصه الله در جهان پیاده می شود امام زمان(عج) هم به شهادت میرسد و امام حسین(ع) بدن امام زمان (عج)را غسل و کفن میکند نماز می خواند و سپس حکومت می کند.
رمضانی پور بیان کرد: امام حسین(ع) از ما می خواهد بندگان خوبی برای خدا باشیم و از عصیان ها پرهیز کنیم بنابراین باید تسلیم و مطیع بودنمان را برای امام حسین(ع) ثابت کنیم.
وی ابراز کرد: امروز جلوه، تبلور و نور امام حسین(ع) در فرزندش سیدعلی خامنه ای است که باید ببینیم چه میزان از ایشان اطاعت میکنیم.
رمضانیپور تاکید کرد: دولت، دستگاه قضایی، امنیتی و ..در پیشگاه ملت اطاعت محض از ولی فقیه کنند.
وی اضافه کرد: مردم همیشه کارشان را به خوبی انجام می دهند و سنگ تمام گذاشته اند اما مسؤولان هستند که باید در اطاعت از ولی بدون چون و چرا تلاش کنند و خود را ثابت کنند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،هرمزآباد،جوش زنی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :