ترس از صدور انقلاب، کشورهای جهان را علیه ایران با صدام متحد کرد

  • شناسه خبر: 36022
ترس از صدور انقلاب، کشورهای جهان را علیه ایران با صدام متحد کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: ترس از صدرو انقلاب اسلامی ایران به جهان بود که ۳۰ کشور جهان علیه ایران با صدام متحد شدند.

امام جمعه رفسنجان گفت: ترس از صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان بود که ۳۰ کشور جهان علیه ایران با صدام متحد شدند.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح رفسنجان با بیان اینکه ۳۱ شهریور یادآور آغاز جنگ نابرابر ایران و عراق است که این جنگ بر ما تحمیل شد، اظهار داشت: آن روز دشمن چون ضعف را در ما احساس کرد به کشور ما حمله کرد اما رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس توانستند با بهره‌گیری از درس عاشورای امام حسین (ع) اقتداری عظیم ایجاد کنند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه حماسه مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس بسیار عظیم بود، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس تریبون‌دارها، معلم در کلاس درس و اساتید در دانشگاه‌ها به بیان دفاع مقدس بپردازند و روشنگری کنند.

وی در ادامه به برخی علل و عوامل آغاز جنگ خاطرنشان کرد: اعمال حاکمیت عراق بر اروند و تصرف بخشی از قلمرو مرزی جمهوری اسلامی و ترس از صدور انقلاب از جمله این عوامل بود و ترس از صدور انقلاب اسلامی بود که حدود ۳۰ کشور صدام را حمایت می‌کرد.

رمضانی‌پور به ویژگی‌های دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: معنویت جبهه‌ها در سنگرها و اینکه همه خودرا خادم می‌دانستند و در کنار یکدیگر بودند و بی‌اعتنایی به دنیا و مظاهر فریبنده آن از جمله این ویژگی‌ها بود.

امام جمعه رفسنجان شهادت‌طلبی رزمندگان ما را دیگر ویژگی دفاع مقدس عنوان کرد که در نیروهای بسیجی، سپاهی، ارتشی و نیروهای عشایر و…وجود داشت.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انقلاب، ایران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :