اثر مثبت جمع‌آوری متکدیان در کاهش جرائم خرد

  • شناسه خبر: 35805
اثر مثبت جمع‌آوری متکدیان در کاهش جرائم خرد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: جمع‌آوری متکدیان در کاهش جرائم خرد شهرستان رفسنجان تأثیر فراوانی داشت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: جمع‌آوری متکدیان در کاهش جرائم خرد شهرستان رفسنجان تأثیر فراوانی داشت.

به گزارش”روراستی” رضا خلیلی‌نژاد ظهر امروز در ستاد ساماندهی متکدیان اظهار داشت: طرح‌های موفقی در رفسنجان اجرا شده که از موفق‌ترین آنها طرح جمع‌آوری قلیان‌ها و متکدیان است.

وی بیان داشت: مراکز عرضه قلیان و قهوه‌خانه‌ها حتی ساندویچی‌ها تا پیش از طرح جمع‌آوری قلیان‌ها از وجود قلیان خالی نبود و برخی مراکز نیز به مراکز فساد تبدیل شده بود که از بچه‌های دوره راهنمایی تا بزرگتر به آن اماکن مراجعه می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به همت پلیس و همکاری دستگاه اجرایی و قضایی در زمینه جمع‌آوری با مراکز عرضه قلیان تصریح کرد: همکاری مردم نیز در این زمینه قابل تقدیر است.

خلیلی‌نژاد در ادامه به طرح جمع‌آوری متکدیان اشاره و ابراز داشت: متکدیان زیادی در هر کوی و برزن این شهرستان حضور داشتند که بعضا به دلیل تکدی‌گری کودکان جلوی خودروها تلفات جانی نیز در پی داشتیم.

وی ادامه داد: با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی نسبت به جمع‌آوری این افراد اقدام و تنها به جمع‌آوری آنها بسنده نشد، بلکه ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفت.

خلیلی‌نژاد از از انگیزه و اعتماد مردم در راستای این طرح به نیروی پلیس و سایر دستگاه‌ها یاد کرد و تماس‌های فراوان مردمی مبنی بر وجود متکدی در هر جای شهر را نماد این اعتماد دانست.

وی با بیان اینکه هیچکدام از این متکدیان که جمع شدند نیازمند نبودند، اذعان کرد: جمع‌آوری متکدیان در کاهش جرایم خرد شهرستان هم تأثیر فراوانی داشت.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان متذکر شد: در موضوعات مختلف باید کار فرهنگی صورت گیرد تا بتوانیم به نتیجه مطلوب‌تری دست یابیم.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کاهش، جرایم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :