همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در رفسنجان برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 35760
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در رفسنجان برگزار می‌شود

به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روستای گلوسالار شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روستای گلوسالار شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

به گزارش “روراستی” علیرضا خواجه‌پور نماینده ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گلوسالار افزود:  همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح روز جمعه ۱۷ شهریورماه برای نخستین‌بار و با حضور میهمانانی از شهرهای کرمان و رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های متنوع همایش از قبیل اجرای موسیقی و حرکات نمایشی، گروه کوهنوردی و … به طبخ آش رشته برای ۷ هزار نفر در حاشیه برگزاری مراسم اشاره کرد و ادامه داد: شرکت‌کنندگان در همایش پس از حرکت به سمت قلعه تاریخی روستا، در محل زادگاه دوازده امام حضور خواهند یافت.

خواجه پور هدف از برگزاری همایش را ایجاد نشاط و شادابی برای مردم عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بسیاری از اهالی روستا در شهرهای کرمان و رفسنجان ساکن هستند، پیش‌بینی می‌شود بیشترین حضور از این دو شهر باشد.

نماینده هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی روستای گلوسالار ضمن قدردانی از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و شهرستان رفسنجان از مساعدت و همراهی فرمانداری رفسنجان، هیأت ورزش روستایی استان کرمان و شهرستان رفسنجان، بخشداری، شهرستان، دهیاری و شورای اسلامی و اهالی روستای گلوسالار قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پایان همایش از میان شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی انجام می‌شود، اظهار کرد: برای شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی از قبیل یک دستگاه موتور چهارچرخ، پنج کمک هزینه کربلای معلی، ۱۵ کمک هزینه سفر مشهد مقدس، ۴۰ کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی، چهار عدد دوچرخه و پنج ست لوازم خانگی و لوازم ورزشی اختصاص یافته است که به برندگان اهدا می‌شود.

خواجه‌پور با اشاره به اینکه شرکت در همایش و دریافت برگه‌های قرعه‌کشی کاملاً رایگان است از اختصاص چهار مرکز توزیع برگه قرعه‌کشی در رفسنجان خبر داد و بیان کرد: نخستین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روستای گلوسالار جمعه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح از محل ورودی روستا با حضور مسؤولان استان کرمان و شهرستان رفسنجان و اصحاب رسانه برگزار و از سوی صدا و سیمای مرکز کرمان ضبط و روز بعد از شبکه استانی پخش خواهد شد.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، همایش، پیاده روی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :