پنجاه و چهارمین کنگره کانگ فوتوآ ۲۱ در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 35469
پنجاه و چهارمین کنگره کانگ فوتوآ ۲۱ در رفسنجان برگزار شد

با حضور جمعی از ورزشکاران سراسر کشور پنجاه و چهارمین کنگره علمی، فرهنگی‌، ورزشی کانگ فوتوآ ۲۱ آغاز به کار کرد.

 با حضور جمعی از ورزشکاران سراسر کشور پنجاه و چهارمین کنگره علمی، فرهنگی‌، ورزشی کانگ فوتوآ ۲۱ آغاز به کار کرد.

به گزارش” روراستی” صبح امروز با حضور جمعی از ورزشکاران سراسر کشور پنجاه و چهارمین کنگره علمی، فرهنگی‌، ورزشی کانگ فوتوآ ۲۱ به میزبانی دانشگاه ولی‌عصر( عج) در تالار خیام این دانشگاه آغاز به کار کرد.

حسین محمودی دبیر کنگره علمی، فرهنگی‌، ورزشی کانگ فوتوآ ۲۱ در آیین افتتاحیه این کنگره اظهار داشت: برگزاری پنجاه و چهارمین کنگره به میزبانی رفسنجان با انعقاد تفاهمنامه با دانشگاه‌های ولی‌عصر( عج) و علمی‌کاربردی شهربابک انجام می‌شود.

وی بیان داشت: حامیان این کنگره امور سازمان‌های مردم‌نهاد، استانداری کرمان، سیمای ملی، صدا و سیمای مرکز کرمان، فرمانداری‌های رفسنجان و شهربابک و فرمانداری‌های سراسر کشور هستند که در برگزاری آن ما را همراهی کردند.

محمودی از ثبت‌نام۷۶۰ نفر در سایت کنگره یاد و تصریح کرد: این تعداد از ۱۵ استان کشور ثبت‌نام کردند و برای شرکت در نخستین روز همایش ۲ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت‌نام کرده و حضور یافتند.

وی با اشاره به برنامه‌های این کنگره که تا ۱۰ شهریور ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه همراه با رزمایش شرکت‌کنندگان برگزار و در ادامه کارگاه‌های آموزشی، تخصصی و عمومی برگزار می‌شود.

دبیر کنگره علمی، فرهنگی‌، ورزشی کانگ فوتوآ ۲۱ از ارائه ۳۵ مقاله توسط هیأت داوران طی این کنگره خبر داد و ابراز داشت: برخی از مقالات به صورت پوستر تهیه شده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کونگ فو، افتتاح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :