یاد شهدا خوراک فرهنگی جامعه را تأمین می‌کند

  • شناسه خبر: 35105
یاد شهدا خوراک فرهنگی جامعه را تأمین می‌کند

امام جمعه رفسنجان گفت: یاد شهدا سرچشمه خوراک فرهنگی جامعه است هرچه خوراک می‌خواهد در این یادواره‌ها پیدا می‌شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: یاد شهدا سرچشمه خوراک فرهنگی جامعه است هرچه خوراک می‌خواهد در این یادواره‌ها پیدا می‌شود.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور عصر امروز در نخستین یادواره شهدای کارمند رفسنجان افزود: همه گروه‌هایی که شهید دادند، حقشان است که یاد و نامشان برای همیشه گرامی داشته شود و یادواره برگزار شود.

وی بیان داشت: شهدا همه برای نظام و انقلاب هستند این شهدا با رفتن به میدان‌های نبرد و اهدای خون مطهرشان نظام را حفظ کردند و ارمغان خون شهدا پیشرفت کشور است به طوری‌که در صنایع دفاعی در جهان حرف داریم و اگر دشمن ما را تحریم می‌کند چون توان دیدن توانمندی‌های مردم ایران را ندارد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مردم شهدا را از آن  خود می‌دانند و در مجالس شهدا شرکت می‌کنند، افزود: این یادواره‌ها باید در زندگی‌ها اثرگذار باشد و شهدا جان و مال خود را در راه خدا دادند و خداوند در عوض بهشت را به آنها ارزانی داد.

رمضانی‌پور با اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: طبیعت جنگ این است که کشته می‌دهد انسان با جان جهاد می‌کند و جان را در راه خدا می‌دهد و به بهشت می‌رود که وعده‌ای است که خدا هم در انجیل هم در تورات و هم در قرآن داده است و تمام سود این معامله برای بندگان خداست.

وی اضافه کرد: یاد شهدا سرچشمه خوراک فرهنگی جامعه است هرچه خوراک می‌خواهد در این یادواره‌ها پیدا می‌شود و یاد شهدا موتور محرکه جامعه است و خیابان‌ها، مدارس و مراکز ما به نام شهدا مزین است و بهترین یادواره‌ها در جای جای این مرزو بوم برگزار می‌شود.

امام جمعه رفسنجان بر پیوند با شهدا، دفاع مقدس، ایثارگران و آزادگان تاکید کرد و افزود: از محضر خانواده بهره و از  شهدا شفاعت بجوییم.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، وراستی، خوراک، جامعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :