برگزاری نخستین یادواره ۶۳ شهید کارمند در رفسنجان/ عکس

  • شناسه خبر: 35102
برگزاری نخستین یادواره ۶۳ شهید کارمند در رفسنجان/ عکس

نخستین یادواره شهدای کارمند رفسنجان با حضور خانواده شهدا، مردم و مسؤولان برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای کارمند رفسنجان با حضور خانواده شهدا، مردم و مسؤولان برگزار شد.

به گزارش” روراستی” عصر امروز نخستین یادواره شهدای کارمند رفسنجان همراه با گلباران قبور شهدا در مهدیه گلزار شهدا برگزار شد.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد امام (ره)و شهدا اظهار داشت: یاد شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهیدان دولت را گرامی داریم و در ایام آغاز به کار دولت دوازدهم و شوراهای پنجم هستیم و این مناسبت‌ها بهانه‌ای برای بازخوانی اهداف و آرمان‌های نظام است.

وی بیان داشت: آنچه امام راحل برای آن قیام کردند و شهدا جان خود را تقدیم کردند، آزادگان در اردوگاه‌ها صبر کردند و جانبازان هنوز با رنج‌های آن دست و پنجه نرم می‌کنند همان برقراری عزت و کرامت انسانی است که در سایه حکومت اسلامی و رهبری یک ولی فقیه جاری و ساری می‌شود و مردم از آن بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران امروز عزتی که خداوند به آن وعده داده بود رسیده است، تاکید کرد: چه عزتی بالاتر از اینکه شهید محسن حججی سر خود را تقدیم اسلام کند و کشورش را بار دیگر در جهان سرافراز کند و از او به عنوان یک قهرمان یاد شود.

ملانوری تصریح کرد: امروز هیچ‌کس فکر تعدی و تجاوز به خاک ایران را ندارد، چون انقلاب ما با خون شهدا آبیاری شده و مستدام است و برگزاری یادواره شهدا به هر مناسبت و بهانه که باشدبهترین اسباب برای حیات بخشیدن و دمیدن روح تازه به جان انسان‌هاست.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان ۶۳ شهید کارمند تقدیم اسلام و قرآن  کرده است، افزود: امیدواریم بتوانیم در تداوم راه شهدا توفیق داشته باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نخستین، یادواره
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروندان رفسنجانی...

    ان شالله که این مرد اعتدال (شیخ علی ) ، برای این شهر کاری بکنه و فقط به فکر منافع خوذش و هم حزبیای خودش نباشه ....

    همشهری

    درود بر شیخ علی هاشمیان مرد اعتدال رفسنجان