اجرای موفق طرح‌های فرهنگی اجتماعی رفسنجان با مدیریت بومی

  • شناسه خبر: 34962
اجرای موفق طرح‌های فرهنگی اجتماعی رفسنجان با مدیریت بومی

فرماندار رفسنجان گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی اجتماعی با مدیریت بومی در شهرستان رفسنجان موفقیت‌آمیز است.

فرماندار رفسنجان گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی اجتماعی با مدیریت بومی در شهرستان رفسنجان موفقیت‌آمیز است.

به گزارش ” روراستی ”  ملانوری روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به کاهش آمار طلاق در این شهرستان اظهار داشت: سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ حدود ۴۰ درصد و سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ حدود ۱۷ درصد کاهش طلاق داشتیم.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان و قلیان‌ها تصریح کرد: در طرح قلیان بسیار موفق بودیم، طرح جمع‌آوری متکدیان نیز به‌طور جدی و به خوبی در حال اجرا است و باید گفت، وحدت و همدلی عامل موفقیت در این طرح‌ها است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: مواردی در شهر هستند که باید به آن بپردازیم به طور مثال کاهش جمعیت مساجد، اعمال منکر در تالارهای عروسی، مصرف مشروبات الکلی و اعتیاد، این‌ها موضوع‌هایی هستند که مانند طلاق، مصرف قلیان و متکدیان می‌توانیم، راحت آن را برطرف کنیم.

ملانوری با اشاره به اینکه مشروبات الکلی مهم‌ترین موضوعی است که بیشتر از تمام موارد باید به آن پرداخت، افزود: عامل بسیاری از جنایت‌ها و قتل‌ها همین مشروبات است که نباید چنین موارد و مسائل روانی در جامعه اسلامی داشته باشیم.

وی اجرای طرح‌های فرهنگی اجتماعی را در قالب مدیریت بومی موفقیت‌آمیز دانست و بر وحدت دستگاه‌ها در این زمینه تأکید و خاطرنشان کرد: آغاز هفته دولت عصر پنجشنبه با برگزاری نخستین یادواره شهدای کارمند شهرستان رفسنجان در محل مهدیه گلزار شهدا برگزار می‌شود.

ملانوری یادآور شد: مراسم آغاز به‌کار شوراهای اسلامی پنجم روز چهارشنبه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح با حضور تمام اعضای شوراهای پنج شهر و روستاهای بخش مرکزی در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود و اعضای شورای اسلامی دوره قبل هم در این مراسم حضور دارند.

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مدیریت، بومی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :