چرا وزیری که اعتقادی به مسکن جوانان نداشت باید مجدد انتخاب شود/مردم با این نوع مدیریت بدبین می‌شوند

  • شناسه خبر: 34875
چرا وزیری که اعتقادی به مسکن جوانان نداشت باید مجدد انتخاب شود/مردم با این نوع مدیریت بدبین می‌شوند

امام جمعه رفسنجان گفت: وزیری که در دولت یازدهم هیچ اعتقادی به مسکن برای جوانان نداشت مجدد برای این دوره انتخاب شد، چرا نباید توجه شود و کار دولت گذشته را نادیده بگیرید، اگر نقصی وجود دارد باید برطرف شودو این همه توهین نشود و با این مدیریت مردم را به نظام بدبین نکنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: وزیری که در دولت یازدهم هیچ اعتقادی به مسکن برای جوانان نداشت مجدد برای این دوره انتخاب شد، چرا نباید توجه شود و کار دولت گذشته را نادیده بگیرید، اگر نقصی وجود دارد باید برطرف شودو این همه توهین نشود و با این مدیریت مردم را به نظام بدبین نکنند.

به گزارش” روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به حکم امام‌خامنه‌ای مبنی بر انتخاب ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: تأکیدات ایشان باید مورد توجه قرار گیرد و تشخیص مصلحت نظام برای اعضای این مجمع باید مهم باشد تا در دوره جدید با ساختاری که ایجاد می‌شود برای نظام کارساز باشد.

خطیب جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌ها ابراز داشت: پدران و مادران زمینه ازدواج فرزندان را در سن مطلوب فراهم کنند و تمام موانع را از سر راه پسران و دختران بردارند تا ازدواج کنند و از سختگیری‌ها بپرهیزند تا بسیاری از گناهان کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: آغاز هفته دولت و آغاز به‌کار دولت دوازدهم را در این هفته داریم، معیشت مردم باید در این چهار سال به نقطه مطلوب و قابل ‌قبول برسد و دولت این کار را باید انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر بنا باشد مردمی که در چهار سال گذشته خسارت دیدند در این دولت هم وضعیت بدی داشته باشند، نمی‌توانند تحمل کنند.

رمضانی‌پور با اشاره به بررسی صلاحیت وزرا بیان کرد: هنوز وزیر علوم که از وزاری کلیدی است معرفی نشده در حالی که این همه انسان تحصیل‌کرده داریم و سرپرست‌گذاشتن دردی دوا نمی‌کند.

وی تأکید کرد: جایگاه ارزشمند علم نباید جای افراد ناباب باشد که خسارت وارد کند، سرپرست‌گذاشتن موجب می‌شود هرکسی شد را به عنوان استاد دانشگاه انتخاب کنند و چند میلیون دانشجو را زیر دست آنها پرورش دهند.

امام جمعه رفسنجان به بحث مسکن اشاره کرد و گفت: وزیری که در دولت یازدهم هیچ اعتقادی به مسکن برای جوانان نداشت مجدد برای این دوره انتخاب شده، اینها با کلمه مهر مشکل دارند و علت آن چیست و چرا اینها با کلمه مهر مخالف هستند، صندوق مهر امام رضا(ع) را به اسم کارآفرین تغییرنام دادند و با مسکن مهر هم مشکل هستند.

رمضانی‌پور با طرح این سؤال که وزیر مسکن دولت یازدهم چه ساختاری ایجاد کرد که جوانان صاحب مسکن شوند، ابراز کرد: چرا نباید توجه شود و کار دولت گذشته را نادیده بگیرید، اگر نقصی وجود دارد شما برای برطرف‌کردن نقص وارد شوید و این همه توهین نکنید و با این مدیریت مردم را به نظام بدبین نکنید.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در مدت کمی مسؤولیت داشتند و هنوز نام و خدمات‌شان در جامعه وجود دارد، عنوان کرد: دولت ما در گذشته ۱۰۰ روز وعده داد که ۱۰۰ روز زیاد است اگر کسی هنر دارد ظرف دو ماه وضعیت کشور را تغییر دهد تا مردم نسبت به دولت خوشبین شوند.

رمضانی‌پور بیان داشت: از مجلس برای مصوبه مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا که گام اول را برداشتند قدردانی می‌کنیم و منتظر گام‌های بعدی مجلس هستیم.

امام جمعه رفسنجان به هفته بزرگداشت مساجد اشاره کرد و تصریح کرد: مساجد همچنان سنگر اول انقلاب و نظام هستند.

رمضانی‌پور یادآور شد: در دو روز گذشته رئیس کل دادگستری استان در رفسنجان حضور داشت که تعداد قابل توجهی به وی مراجعه کردند که نباید اینقدر پرونده به دادسرا هجوم بیاورد.

وی بیان داشت: این همه دعاوی و شکایات در رفسنجان با ۱۶ قاضی رسیده می شود در حالیکه هزاران پرونده زیر دست این قضات باید پاسخ بگیرند لذا مردم تا جایی که می‌توانند اختلافات را خودشان رفع کنند و مشکلات ایجاد نکنند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به جنایاتی نظیر قتل افزود: عامل این جنایات را باید ریشه‌یابی و رسیدگی کرد، یکی از عوامل این گونه حوادث مشروبات الکلی است که مردم باید هرجا اطلاع دارند که خرید و فروش مشروبات صورت می‌گیرد خبر دهند و همکاری کنند تا از این حوادث دلخراش نداشته باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، چرا، وزیر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :