توصیه پلیس رفسنجان برای پیشگیری از وقوع جرائم

  • شناسه خبر: 34697
توصیه پلیس رفسنجان برای پیشگیری از وقوع جرائم

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان برای پیشگیری از وقوع سرقت توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد و از آنان خواست توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان برای پیشگیری از وقوع سرقت توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد و از آنان خواست توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

به گزارش” روراستی ”  به نقل از معاونت اجتماعی پلیس، سرهنگ رضا خلیلی نژاد برای پیشگیری از وقوع جرائم به‌ویژه جرائم علیه خانم‌ها، درخواست و تأکید داشت: خانم‌ها از سوارشدن در خودروهای سواری افراد ناشناس حتی برای مسافرت کوتاه و درون‌شهری تا حد امکان خودداری نمایند و برای جابجای حتماً از تاکسی و یا آژانس‌های معتبر استفاده نمایند.
وی ادامه داد: هنگام تنها بودن در منزل از اجازه دادن برای ورود افراد ناشناس به داخل منزل تحت هر عناوین نظیر مأمور دولتی و غیردولتی تا قبل از احراز هویت کامل و رؤیت کارت شناسایی و مطابقت آن با ظواهر افراد، حد امکان خودداری کنید.
سرهنگ خلیلی خاطرنشان کرد: از حمل اموال و اشیاء باارزش ریالی بالا ازجمله طلاجات و وجه نقد زیاد در داخل کیف حتی‌الامکان خودداری شود و در طول شب، دقت نمایند از تردد در مسیرهای خلوت و به‌صورت انفرادی حتماً خودداری کنید.
این مقام مسئول اضافه کرد: از قبول کردن هرگونه مواد غذایی و خوراکی و نوشیدنی توسط افراد ناشناس خودداری شود و از مطرح کردن مسائل و مشکلات خانوادگی و شخصی با افراد ناشناس ممانعت گردد.
این مقام انتظامی بابیان اینکه از ارسال فیلم‌های شخصی برای حتی افراد آشنای نزدیک و دوست در فضای مجازی، خودداری شود عنوان داشت: از گذاشتن تصاویر شخصی به‌عنوان پروفایل در فضای و از نگهداری فیلم‌های شخصی و خانوادگی در تلفن همراه اکیداً خودداری شود.
وی در خصوص سرقت کیف‌قاپی از خانم‌ها نیز گفت: در هنگام پیاده‌روی در پیاده‌روها، حتماً کیف در سمت دیوار باشد و دسترسی موتورسواران به کیف را به حداقل کاهش دهید.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان گفت: دو سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه گزارش، انتقاد، پیشنهاد و تشویق در خصوص عملکرد کارکنان خدوم نیروی انتظامی می‌باشد و شما مردم عزیز می‌توانید با این شماره تلفن‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز تماس حاصل نمایید.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پیشگیری، جرم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :