حمایت باشگاه مس رفسنجان از قهرمانان ملی و بین المللی رفسنجان

  • شناسه خبر: 34645
حمایت باشگاه مس رفسنجان از قهرمانان ملی و بین المللی رفسنجان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان گفت: ورزشکاران ملی و بین المللی رفسنجانی که افتخار کسب می کنند، مورد حمایت باشگاه مس قرار می گیرند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان گفت: ورزشکاران ملی و بین المللی که افتخار کسب می کنند مورد حمایت باشگاه مس قرار می گیرند.

به گزارش ” روراستی” محمود محمودی‌نیا امشب در مراسم تجلیل از خبرنگاران و نشست خبری در محل هتل جهانگردی این شهر با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها نقش کلیدی و مؤثر در موج‌آفرینی مثبت در جامعه دارند.

وی بیان داشت: در بخش ورزشی موج‌آفرینی مثبت برای رسیدن به اهداف کمک زیادی می‌کند، چراکه خروجی ورزش نشاط عمومی جامعه است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان با بیان اینکه مردم ورزش را دوست دارند و زمانی که جایگاه تیم‌های مس در جدول خوب باشد، موج مثبت در مردم دیده می‌شود، افزود: اگر امروز مس رفسنجان تیم بزرگی شناخته شده رسانه‌ها هم در این موفقیت سهیم هستند.

این پیشکسوت فوتبال استان کرمان شرایط تیم‌های پایه مس را مطلوب عنوان کرد و گفت: پایه‌های باشگاه در لیگ‌های حرفه‌ای بازی می‌کنند و همچنین تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در لیگ برتر کشور بازی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برای تیم فوتبال می‌توانیم در کنار هم با انجام کار تیمی این تیم را روانه لیگ برتر کنیم و این ورود به لیگ برتر تأثیرات روانی مثبتی را در جامعه ایجاد می‌کند.

محمودی‌نیا اذعان داشت: رفسنجان به این بلوغ رسیده و ظرفیت قرار گرفتن در جایگاه بالایی در بین تیم‌های فوتبال کشور را دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان با قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از ورزشگاه شماره یک شهدای مس یاد کرد و بیان داشت: این ورزشگاه تقریبا تکمیل است و برای سال جاری، ۸ میلیارد تومان برای آن برنامه‌ریزی شده و تا سه سال آینده با ۳۰ میلیارد تومان کاملا تکمیل می‌شود.

وی یادآور شد: چمن ورزشگاه شهدای مس فروردین امسال کاشته می‌شود که نوید خوبی است.

محمودی‌نیا با اذعان بر اینکه ورزشکاران رفسنجانی که می‌توانند در میدان‌های بین‌المللی کسب افتخار کنند، مورد حمایت باشگاه مس قرار می‌گیرند، ابراز داشت: ورزشکاران نخبه و ستاره باید حمایت شوند و ما قول می‌دهیم از این ورزشکاران حمایت لازم داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: باشگاه مس رفسنجان در رده‌های سنی ۱۰ تیم را مورد حمایت قرار می‌دهد و آکادمی باشگاه در بخش استعدادیابی ویژه کار می‌کند.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با بدهی باشگاه، این بدهی را در دو بخش سال‌های دور و فصل قبل عنوان کرد و اذعان داشت: از الان بودجه باشگاه را به گونه‌ای مدیریت می‌کنیم که بدهی نداشته باشیم.

محمودی‌نیا متذکر شد: باشگاه مس رفسنجان در سال آینده تنها در بخش آکادمی کار و در پنج و ۶ مدرسه فوتبال کار را آغاز می‌کند.

محمودی‌نیا تغییرات در باشگاه را موجب افزایش انگیزه دانست و تصریح کرد: تغییر در زیرساخت‌ها و ساختار باشگاه در پایه و آکادمیک و استفاده از زمین‌های حواشی در برنامه است، ضمن اینکه زمین نوش‌آباد را کاملا تحویل گرفتیم که در بخش زیرساختی به تیم‌های پایه کمک می‌کند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از قرعه‌کشی فدراسیون فوتبال برای بازی‌های جام حذفی خبر داد و اعلام کرد: نخستین بازی تیم صنعت مس رفسنجان با نساجی مازندران در شهر قائم‌شهر است که ۲۹ یا ۳۰ مردادماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،، حمایت، ملی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :