از تجلیل پیشکسوتان فوتبال رفسنجانی تا قیام به یاد شهید ورزشکار

  • شناسه خبر: 34497
از تجلیل پیشکسوتان فوتبال رفسنجانی تا قیام به یاد شهید ورزشکار

در جشن لباس و تجلیل از پیشکسوتان فوتبال رفسنجان حاضران به‌یاد شهید ورزشکار محمدجواد طالبی‌زاده یک دقیقه قیام کردند.

در جشن لباس و تجلیل از پیشکسوتان فوتبال رفسنجان حاضران به‌یاد شهید ورزشکار محمدجواد طالبی‌زاده یک دقیقه قیام کردند.

به گزارش” روراستی” عصر امروز جشن لباس و همایش تجلیل از پیشکسوتان فوتبال رفسنجان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کرمان و جمعی از مسؤولان، ورزشکاران و اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی مس در تمام رده‌های سنی به همراه بانوان فوتسالیست این باشگاه در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر(عج) برگزار شد.

اما در این مراسم در تمام زمینه‌ها اعم از فرهنگی، ورزشی و برنامه‌های ارزشمند دیگر سنگ‌تمام گذاشته شده بود و برای تمام حوزه‌ها برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده بود، پس از خیر مقدم محمودی‌نیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی صنعت مس رفسنجان نام بزرگان و پیشکسوتان ورزش این شهرستان برده شده و حاضران با تشویق، آنها را تا روی سن همراهی کردند و مورد تجلیل باشکوهی قرار گرفتند.

در بین این پیشکسوتان نام افراسیاب تجدد، ناصر عباس‌پور، جمشید زندی و…به چشم می‌خورد که همگی از افتخارات این شهرستان در دهه ۳۰ بودند.

اما جشن لباس با اهدای لباس به ۱۶ بازیکن تیم بزرگسالان صنعت مس از جمله محمدحسین کریم‌زاده، حسین علیپور، نادر فتح‌اللهی، سجاد عسکری، سجاد حیدری، سیدکاظم حیات‌منش، بهرام رشیدفرخی، محمود حاج‌باقری، علی‌اکبر حیدرنیا، ابوالفضل پورموسی، محسن ورزکار، حامد محمودی، عباس کاظمیان، علیرضا میرزاحسینی، امیرحسین کشاورزی و محمدرضا کامران‌زاده ادامه یافت.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان نیز در بین برنامه به جمع حاضران پیوست و قوام و دوام جامعه را منوط به حضور پیشکسوتان در کنار جوانان و توجه به حوزه ورزش را موجب سلامت روح و روان جامعه دانست و این همایش را کار ارزشمندی عنوان کرد.

در ادامه تصاویری از افتخارآفرینی بانوان تیم فوتسال صنعت مس رفسنجان به نمایش گذاشته شد، بانوانی که توانستند مقتدرانه به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کنند و جشن بگیرند و امروز نیز مورد تجلیل قرار گرفتند و کاپ قهرمانی خود را از دست علی زینلی مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان دریافت کردند.

در بین این بانوان ورزشکار هما آقایی و فاطمه سهرابی جزء بازیکنان سال کشور بودند که فاطمه سهرابی با ۶۶ گل زده عنوان خانم گلی رقابت‌ها را نیز کسب کرده است.

آنچه در این جشن و همایش مورد توجه همگان قرار گرفت، گرامیداشت یاد شهید جاویدالاثر محمدجواد طالبی‌زاده از ورزشکاران رفسنجانی بود که با حضور همسر بزرگوار آن شهید به احترام این شهید والامقام حاضران یک دقیقه قیام کرده و با قرائت فاتحه‌ای یادش را گرامی داشتند.

شهید طالبی‌زاده در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمده و هنوز پیکر پاکش به میهن اسلامی بازنگشته است.

پس از تجلیل از مقام شهید و اهدای لوح به همسرش، منصورپورمیرزایی، علی خادمی و مهدی عبداللهی قهرمانان ملی و جهانی باشگاه مس رفسنجان در رشته پارالمپیک و دوچرخه‌سواری نیز تجلیل شدند و مربیان و مدیران عامل سابق و اسبق و فعلی این باشگاه نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

علی زینلی مدیرعامل سابق باشگاه صنعت مس رفسنجان با اشاره به عملکرد ۱۲ ساله خود در کسوت مسؤولیت و مدیرعاملی این باشگاه اظهار داشت: سال ۸۵ مسؤولیت تیم مس رفسنجان را که در لیگ دسته سه کشور بود بر عهده گرفتم و با تلاش همه همراهان تیم سال ۸۹ موفق شدیم باشگاه صنعت مس رفسنجان را به ثبت برسانیم.

وی تصریح کرد: فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم تا اینکه امروز در لیگ یک کشور بازی می‌کنیم و سرمربی تیم مس رفسنجان را علی سامره بازیکن افتخارآفرین شهرستان، استان و کشورمان بر عهده دارد.

زینلی بیان داشت: تلاش می‌کنیم با وفاق و همدلی با مدیریت محمودی‌نیا تیم مس رفسنجان را به جایگاه اصلی خود برسانیم و جشن صعود برپا کنیم.

این همایش باشکوه به تمام‌معنا با روحیه جوانمردی و مردانگی همراه بود و خاطره خوبی در ذهن حاضران بر جای گذاشت.

به امید قهرمانی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و صعود به لیگ برتر.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، از، قیام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :