اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نصر (۱) در رفسنجان+عکس

  • شناسه خبر: 34250
اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نصر (۱) در رفسنجان+عکس

فرمانده انتظامی شهرستان “رفسنجان” از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان و برپایی نمایشگاه دست آوردهای این طرح خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان “رفسنجان” از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان و برپایی نمایشگاه دست آوردهای این طرح خبر داد.
به گزارش “روراستی” نصرالله عباسی در حاشیه بازدید اعضای شورای تأمین و مسئولان شهرستان رفسنجان از نمایشگاه دست آوردهای طرح ارتقا امنیت اجتماعی گفت: این طرح در راستای تثبیت امنیت و آرامش، ارتقاء امنیت اجتماعی و پاسخ به مطالبات شهروندان توسط مأموران انتظامی در تعدادی از محلات جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد.
وی افزود: این طرح باهدف برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، اراذل‌واوباش، قاچاقچیان مواد مخدر و به‌طورکلی افرادی که با اعمال خلافکارانه خود مستوجب سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند به مرحله اجرا درآمده است.
وی در ادامه اشاره‌ای کشفیات این طرح کرد و افزود: مأموران موفق شدند در پاک‌سازی مناطق جرم، ۱۶ نفر خورده فروش مواد مخدر، ۴۱ نفر متهم تحت تعقیب، ۲۰ نفر سارق را دستگیر و ۲۸ کیلو مواد مخدر، ۳۱ فقره انواع سرقت (منزل، وسایل کشاورزی، کابل و سیم برق و…)، سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دو دستگاه خودرو سرقتی را کشف کنند.
این مسئول انتظامی همچنین به کشفیات کالاهای قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح ۱۸۵ میلیون ریال کالای قاچاق، ۴۳۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق، ۲۱۴ عدد انواع تنباکو کشف و ۲ نفر نیز دستگیر شدند.
عباسی افزود: در این طرح، مأموران انتظامی ۷۵ دستگاه موتورسیکلت را به علت نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، مدارک و پلاک، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی راکبان آن‌ها و ۵۰ دستگاه خودرو را در اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و سرعت غیرمجاز توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای برقراری کامل امنیت، آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.
وی با قدردانی از مشارکت مؤثر و هدفمند مردم با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی خاطرنشان کرد: مشارکت عمومی با پلیس ضامن امنیت پایدار جامعه و افزایش احساس آرامش است.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان با اشاره به این‌که این طرح به‌طور مستمر اجرا می‌شود از شهروندان خواست هرگونه موارد ناامنی و ناهنجاری‌های اجتماعی، خریدوفروش مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،طرح،امنیت،نصر1
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :