جامعه فرهنگی نیازمند نسل کتابخوان است

  • شناسه خبر: 34194
جامعه فرهنگی نیازمند نسل کتابخوان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال کرمان گفت: گر بخواهیم جامعه فرهنگی و نسلی توانمند به لحاظ فکری داشته باشیم نیازمند نسل کتابخوان هستیم.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال کرمان گفت: گر بخواهیم جامعه فرهنگی و نسلی توانمند به لحاظ فکری داشته باشیم نیازمند نسل کتابخوان هستیم.

به گزارش ” روراستی” محمدرضا علیزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح کتابخانه و مجموعه فرهنگی حضرت خدیجه (س) افزود: اندیشه‌ای بزرگ منجر شد این کتابخانه ایجاد شود و اگر بخواهیم جامعه فرهنگی داشته باشیم و نسلی توانمند به لحاظ فکری داشته باشیم نیازمند نسل کتابخوان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال کرمان بیان داشت: ایجاد مراکز فرهنگی از جمله کتابخانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی سهم بزرگی دارد و هر چه فعالیت‌های دینی و مذهبی بیشتر شود از هزینه‌هایی که در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت می‌گیرد، کاسته می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: این مجموعه که برای خواهران ایجاد شده با تفکری عمیق بوده و زن در جامعه علاوه بر نقش همسری و مادری نقش مدیریتی در برنامه‌ریزی خانواده را عهده‌دار است و رکن رکین خانواده زن است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی شهرستان رفسنجان ابراز داشت: این شهرستان بر اساس همین ظرفیت میزبان جشنواره استانی خوشنویسی بود و همزمان با مرکز استان میزبانی موسیقی نواحی را انجام داد.

علیزاده با بیان اینکه رفسنجان ششم تا هشتم مرداد ماه جاری میزبان جشنواره ملی شعر رضوی است و این نشان از ویژگی فرهنگی این شهرستان است با اشاره به احداث این مجموعه فرهنگی متذکر شد: برای این کار ارزشمند باید به خود ببالیم چون نسبت به آن تفکر بلندی وجود داشته است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نسل، کتابخوان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :