سوریه و لبنان امروز خط مقدم ماست

  • شناسه خبر: 34079
سوریه و لبنان امروز خط مقدم ماست

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز خط مقدم رزمندگان ما سوریه و لبنان است.

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز خط مقدم رزمندگان ما سوریه و لبنان است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور عصر امروز در مراسم وداع با شهید محمدعلی محمدصادقی در مسجد هرمزدآباد زادگاه این شهید والامقام اظهار داشت: شهیدان مجاهدت کردند و برای کشور اقتدار، آبرو و پیروزی به وجود آوردند.

وی بیان داشت: شهادت و برگزاری یادواره‌های شهدا برای ما مایه برکت است، برخی شهدا همچون این سردار شهید که به دایی محمدعلی مشهور بود، بیش از ۳۰ سال از شهادتش می‌گذرد به امر خدا به زادگاهش بازمی‌گردد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: خواسته شهید به اقرار فرزندانش این بود که مفقودالاثر بماند، اما دعای فرزندانش اجابت شد و پیکر مطهر وی بازگشت و در زادگاهش خاکسپاری خواهد شد که مایه عظمت و برکت در این خطه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا عظمت و آبرو دارند و به ما و به ‌ویژه جوانان کمک می‌کنند، افزود: تمام کشور به شهید عشق می‌ورزد که معنی آیات کلام‌الله مجید هستند.

رمضانی‌پور بیان کرد: مردم شهیدپرور با پای برهنه به حرم شهدا می‌روند و شهدا را تکریم می‌کنند و خانواده شهدا این اعتقاد و عشق مردم را فراموش نمی‌کنند.

وی ابراز داشت: همسر مکرم شهید محمدصادقی، ۳۳ سال برای فرزندانش پدر هم بوده و فرزندان او می‌گویند که دست و پای مادرمان را می‌بوسیم.

امام جمعه رفسنجان افزود: در رفسنجان بیش از ۴۰۰ فرزند شهید داریم که شغل ندارند در حالی که حق آنها و مصوبه قانونی است که به آنها شغل بدهند، اما خانواده شهدا توقعی ندارند.

وی اظهار کرد: هرچه تصور کنیم که شهدا برای ما چه کردند و چه افتخاری به وجود آوردند نمی‌توانیم، آنها بهترین شاهکار و فداکاری را داشتند و جان را در طبق اخلاص قرار دادند و از اسلام و قرآن دفاع کردند.

رمضانی‌پور یادآور شد: در این برهه زمانی اگر سردار سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در عراق مدیریت نمی‌کرد، امروز داعش در ایران بود.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در سوریه سرداران بزرگی در دفاع از حرم که هر کدام یک لشکر بودند به شهادت رسیدند، بیان داشت: امثال سردار حسین همدانی پیر فرزانه رزمندگان چگونه جان شیرین خود را تقدیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پیکر شهید محمدصادقی بیش از ۳۰ سال در خاک عراق بود، خاطرنشان کرد: یک روزی خط مقدم رزمندگان ما عراق و ایران بود، امروز خط مقدم شهدا لبنان و سوریه است.

رمضانی‌پور اظهار داشت: امروز در یمن چه بر سر مردم می‌آید، چند میلیون ‌نفر در یمن در معرض مرگ حتمی هستند، در بحرین و در مناطق شیعه‌نشین عربستان دشمن وهابی با سلاح‌های سنگین به مردم حمله می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت افغانستان و اشغال آن توسط آمریکا و ناتو، تصریح کرد: روز گذشته خبر اینکه آمریکا القاعده سوریه را از لیست تروریست‌ها درآورد منتشر شد که این کار برای اینکه بتواند رسما از آن حمایت کند، صورت گرفته است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه بعضی می‌گویند چرا «مرگ بر آمریکا» افزود: آمریکا درنده و بی‌رحم است و به کسی رحم نمی‌کند.

وی عنوان کرد: کشور ما بیش از ۲۰۰ هزار نفر را در جنگ تحمیلی از دست داده، اما برای آمریکا اهمیت ندارد.

رمضانی‌پور اضافه کرد: حدود یک‌ میلیون ‌نفر جانباز از جنگ بر جای مانده است و آلمان‌هایی که امروز ابراز دوستی می‌کنند با سلاح‌های شیمیایی جمع زیادی از مردم بی‌گناه ما را به شهادت رساندند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خط مقدم، سوریه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :