تخصیص اعتبار برای احداث بیمارستان تخصصی زنان/ سفر قریب‌الوقوع وزیر بهداشت به رفسنجان

  • شناسه خبر: 34018
تخصیص اعتبار برای احداث بیمارستان تخصصی زنان/ سفر قریب‌الوقوع وزیر بهداشت به رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: از سوی وزیر بهداشت برای احداث بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش  ” روراستی” ملانوری صبح امروز در جلسه ثبت وقایع حیاتی شهرستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موضوع‌های آماری و اطلاعاتی هر منطقه‌ای ثبت وقایع است، زیرا هر نوع برنامه‌ریزی که برای سازمان‌ها و اداره‌های مختلف انجام دهیم، پایه و اساس آن آمار انسانی است.

وی بیان داشت: وجود اطلاعات و آمار دقیق برای تمام فعالیت‌هایی که دولت قصد دارد، انجام دهد، مهم است که باید در آن دقت لازم صورت گیرد، اما با ابراز تأسف هنوز به آن درجه از رشد نرسیدیم که در حوزه اطلاعات، آمار دقیق داشته باشیم.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در شهرستان رفسنجان جدای از جمعیتی که داریم، میزبان بیش از ۶۰ هزار تبعه افغانستانی هستیم که امکانات برای زنان این اتباع نیز فراهم شده است تا زایمان طبیعی رایگان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت در کاهش هزینه‌ها مؤثر بود، مراجعه مردم افزایش چشمگیری داشت و امکانات هم رو به رشد است، افزود: تقاضاها در عرضه خدمات مشکل جدیدتری به وجود می‌آورد که این مهم هم باید در نظر گرفته شود.

ملانوری از احداث بیمارستان تخصصی زنان و زایمان در رفسنجان یاد کرد و گفت: ساخت آن در حال اجرا است و در آینده نزدیک آماده می‌شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به وعده تخصیص اعتبار از سوی وزیر بهداشت برای تکمیل بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اما‌م‌ حسین (ع) افزود: وزیر بهداشت به‌زودی به رفسنجان سفر می‌کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بیمارستان، تخصصی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :