شهید محمدصادقی: هیچ هراسی از آمریکا و قدرت‌های دیگر نداریم

  • شناسه خبر: 34008
شهید محمدصادقی: هیچ هراسی از آمریکا و قدرت‌های دیگر نداریم

شهید «محمدعلی محمدصادقی» پیش از شهادت در مصاحبه تلویزیونی گفت: ما ایستاده‌ایم و می‌جنگیم و هیچ هراسی از آمریکا و قدرت‌های دیگر نداریم.

به گزارش ” روراستی” شهید محمدعلی محمدصادقی از شهدای علمیات بدر است که از روستای هرمزدآباد بخش مرکزی رفسنجان عازم جبهه‌ها شد و سال ۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید و خبر شهادتش را به خانواده او دادند، وی دارای یادمانی در روستای هرمزدآباد است که پس از ۳۳ سال این یادمان به پیکر مطهرش نورانی می‌شود.

این شهید والامقام پیش از شهادت در مصاحبه‌ای تلویزیونی حرف‌هایی می‌زند که از همان دوران نشان می‌دهد مردان دلیر این سرزمین چه بی‌باکانه برای دفاع از خاک و ناموس وطن به جنگ دشمن رفتند و از شهادت هراسی نداشتند.

محمدصادقی در این مصاحبه پس از معرفی خود و اینکه از رفسنجان اعزام شده است، اظهار داشت: اکنون در خط مقدم جبهه هستم و این جنگ را دشمنان علیه اسلام در ایران تحمیل کردند.

شهید می‌افزاید: جنگ در واقع جنگ همه قدرت‌های جهانی علیه مستضعفان دنیاست و آنها فکر می‌کنند، می‌توانند ایران را شکست دهند و خودشان در منطقه حاکم شوند.

شهید محمدصادقی ادامه می‌دهد: دشمن نمی‌داند ما خدا را داریم و با الله پیوند خورده‌ایم و از هیچ قدرتی هراس نداریم و تا آخرین قطره خون‌مان ایستاده‌ایم، می‌جنگیم و تا زمانی که فتنه‌ای در روی زمین باشد ایستادگی می‌کنیم.

در بخش دیگری از این مصاحبه، شهید عنوان می‌کند: ما می‌جنگیم و هیچ هراسی از قدرت‌های جهانی آمریکا، شوروی و صدام که نوکر کوچک آنهاست، نداریم و با اینکه چهار سال از این جنگ می‌گذرد روز به روز بر قدرت نیروهای ما افزوده می‌شود و تجربه‌مان زیادتر شده و لشکرهای ما سازماندهی می‌شوند.

شهید محمدصادقی در ادامه اظهار می‌کند: ما به اندازه کافی نیرو در مرزهایمان داریم و چون نیروهایمان مردمی هستند روحیه‌شان با روحیه ارتش بعث و صهیونیست که به زور به جبهه می‌آیند قابل مقایسه نیست.

وی اذعان می‌کند: نیروهای ما برای رضای خدا می‌جنگند و به امید روزی که راه کربلا و قدس آزاد شود و سایه دین اسلام بر سر مستضعفان جهان گسترده شود به جبهه آمده‌اند.

شهید محمدصادقی در پایان بار دیگر یادآوری می‌کند که تا آخرین قطره‌ خونمان می‌جنگیم.

و چه راست گفتند شهیدان و رزمندگانی که به ندای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی(ره) گوش فرا دادند و عازم جبهه‌ها شدند و حق را بر باطل پیروز کردند تا امروز ما امنیت و آسایش خود را مدیون دوران دفاع مقدس باشیم و اکنون نوبت ماست تا راه شهدا را ادامه دهیم و دین خود را در مقابل این جانفشانی‌ها ادا کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، آمریکا، هراس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :