پیشنهاد رشوه چند میلیونی یک گدا به ماموران در رفسنجان

  • شناسه خبر: 33712
پیشنهاد رشوه چند میلیونی یک گدا به ماموران در رفسنجان

فرماندار رفسنجان با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری متکدیان از روز گذشته در رفسنجان گفت: یکی از متکدیانی که دستگیر شد به ماموران پیشنهاد ۱۵ میلیون تومان رشوه داده تا رهایش کنند و به کارش ادامه دهد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری متکدیان از روز گذشته در رفسنجان گفت: یکی از متکدیانی که دستگیر شد به ماموران پیشنهاد ۱۵ میلیون تومان رشوه داده تا رهایش کنند و به کارش ادامه دهد.

به گزارش” روراستی” حمید ملانوری صبح امروز در همایش مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: ما جمع زیادی از بهترین جوانان کشور را در راه مبارزه با این پدیده شوم تقدیم کردیم.

وی بیان داشت: مسجد یکی از پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی برای مسلمانان است که روحانیان در حوزه پدیده‌های اجتماعی می‌توانند اثرگذار باشند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: امور اجتماعی و فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی مانند زنجیر به هم  متصل هستند و اعتیاد یکی از آسیب‌هایی است که موجب فروپاشی خانواده‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه برخوردهای قضایی و خشن نتوانسته ما را به مقصود خود که داشتن جامعه‌ای عاری از اعتیاد به مواد مخدر است، برساند، ادامه داد: با توجه به افزایش گرایش بانوان به اعتیاد و کاهش سن اعتیاد موضوع مقابله با مواد مخدر باید جدی گرفته شود.

ملانوری در ادامه با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری متکدیان که از روز گذشته در رفسنجان آغاز شده است، افزود: این متکدیان چهره شهر را زشت کرده بودند و آرامش روانی مردم را نیز برهم زده بودند که با حضور بخش خصوصی ازجمله موسسه خیریه کوثر تصمیم بر ساماندهی متکدیان گرفتیم.

وی به شناسایی  متکدیان اشاره کرد و گفت: متکدیان خارجی طرد و متکدیان بومی که نیازمند هستند زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار می‌گیرند و همچنین متکدیان غیربومی هم به شهرهای خود انتقال داده می‌شوند.

ملانوری با بیان اینکه در نخستین روز طرح جمع‌آوری متکدیان ۴۵ نفر دستگیر شدند، اضافه کرد: متکدیان معتاد نیز به کمپ منتقل می‌شوند تا نسبت به ترک اقدام شود.

فرماندار رفسنجان یادآور شد: از این متکدیان توسط علوم پزشکی آزمایش انجام شده که در نخستین روز طرح یک نفر اچ‌آی‌وی مثبت شناخته شد لذا این طرح می‌تواند از آسیب‌هایی بزرگتر در جامعه جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تقاضا کم شود چراکه تا زمانی که تقاضا باشد عرضه هم هست، بیان کرد: یکی از متکدیانی که روز گذشته دستگیر شد به ماموران پیشنهاد ۱۵ میلیون تومان رشوه داده تا رهایش کنند و به کارش ادامه دهد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پیشنهاد، گدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • shahrvand

    جاداره یه فکری هم برای اتباع افغانی بکنن که علاوه برزشت کردن چهره شهر به بیکاری هم دامن میزنن. من خودم پندوقت پیش بااتوبوس تهران به رفسنجان میومدم که تعداد زیادی افغانی اطراف بزرگراه خلیج فارس بودن واین تصوربرای سایرین بوجوداومده بود که شهروندان رفسنجانی وبافت جمعیتی اینها هستند ,که البته خیلی تصوراشتباهی هم نیست باتوجه به تعدادزیادشون.

    شهروند رفسنجان

    پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی : عباسی با اشاره به آغاز طرح جمع اوری متکدیان در رفسنجان اظهار داشت: در اولین روز اجرا ۵۵ نفر دستگیر شدند که اکثریت معتاد بودند اعتیاد سرمنشا تمام جرایم و تخلفات است. اما اینجا فرماندار گفته۴۵نفر.چرا آمارها متفاوته؟؟؟؟