جشنواره موسیقی کشور در رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 33660
جشنواره موسیقی کشور در رفسنجان + تصاویر

معاون طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:این استان امسال میزبان ۱۴۰ نفر از هنرمندان کشور در دهمین جشنواره موسیقی نواحی است.

معاون طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:این استان امسال میزبان ۱۴۰ نفر از هنرمندان کشور در دهمین جشنواره موسیقی نواحی است.

به گزارش روراستی” شامگاه سه شنبه با حضور گروه‌های موسیقی از کرمان، نرماشیر، همدان، سمنان و گروهی از کشور افغانستان بخشی از دهمین جشنواره موسیقی نواحی کشور در سالن آمفی تئاتر موزه ریاست جمهوری رفسنجان برگزار شد.

سیدجواد اوحدی معاون طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در حاشیه این جشنواره اظهار داشت: امیدواریم این جشنواره لحظات شاد و خوبی برای مردم این شهرستان و میهمانان رقم بزند.

وی بیان داشت: استان کرمان امسال میزبان دهمین جشنواره موسیقی نواحی کشور است و باتوجه به اینکه نخستین دوره این جشنواره سال ۷۸ به میزبانی این استان برگزار شد، با پیگیری‌های صورت گرفته با تفاهم‌نامه‌ای که بین استاندار کرمان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور منعقد شد امسال نیز این میزبانی به استان کرمان داده شد.

معاون طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: استان کرمان امسال میزبان ۱۴۰ نفر از هنرمندان نواحی کشور از استان‌های مختلف شمال، جنوب، شرق و غرب است و از اقوام و گروه‌های مختلف با فرهنگ و آداب مختلف شرکت کرده‌اند و این مهم فرصتی برای شناخت فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف کشور در زمینه موسیقی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این جشنواره قدم ارزشمندی در حفظ اتحاد و همدلی و همراهی بین مردم مختلف ایران بزرگ برخواهد داشت.

اوحدی با بیان اینکه جشنواره فرصتی است تا توانمندی‌های استان در حوزه فرهنگ و هنر و گردشگری و…شناخته شود، افزود: با وجود شرکت کنندگانی از کشورهای افغانستان، قرقیزستان و پژوهشگرانی از اروپا این جشنواره شکل بین‌المللی هم به خود گرفته که امیدواریم از این ظرفیت استفاده کنیم و کرمان را به جهانیان بشناسانیم.

وی در پایان از همه کسانی که برای برپایی جشنواره همکاری کردند به ویژه مس منطقه کرمان که حمایت کرده است، قدردانی کرد.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جشنواره، موسیقی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :