دولت طبق وعده‌های خود باید خدمت صادقانه انجام دهد

  • شناسه خبر: 33608
دولت طبق وعده‌های خود باید خدمت صادقانه انجام دهد

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت باید بر طبق وعده‌هایی که داده خدمت صادقانه انجام دهد و دغدغه اشتغال را برطرف کند.

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت باید بر طبق وعده‌هایی که داده خدمت صادقانه انجام دهد و دغدغه اشتغال را برطرف کند.

به گزارش ” روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلای بزرگ امام‌خامنه‌ای این شهر با تبریک عید بزرگ مسلمانان جهان اظهار داشت: از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و از روحانیان و مبلغان در این ماه قدردانی می‌کنم.

وی بیان داشت: اشتغال و تولید حرف و خواسته اول مردم شهرستان رفسنجان است که باید به آن توجه شود، رونق اشتغال و تولید و حفظ تولیدی که امروز وجود دارد بسته به این است که مردم از تولید داخل استفاده و مسؤولان تولیدکنندگان را حمایت کنند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: باید نسبت به تقویت تولیدی‌های داخل متعصب باشیم و ملزومات زندگی را از تولیدات داخل تأمین کنیم.

وی افزود: مدیریت آب شهرستان رفسنجان نکته مهمی است که با راهنمایی و آموزش بخش کشاورزی میسر می‌شود و کشاورزان در این راستا اقدام کنند و از آب‌های موجود بهره‌وری داشته باشند.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: مدیریت شهری و روستایی بر معیارهای بومی با جدیت، تلاش و اخلاص نتیجه‌بخش خواهد بود، شهرداران و دهیاران این مهم را مدنظر قرار دهند تا کارهای بزرگی صورت گیرد.

وی ابراز داشت: طرح احیاگران آبادی می‌تواند کمک بسیار بزرگی برای اشتغال در روستاها باشد، دانشگاه‌ها و همه مراکز آموزشی کمک کنند تا بتوانیم اشتغال را در روستاها بیشتر نهادینه کنیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سؤالاتی از سوی برخی مطرح می‌شود که آیا ساخت مصلی نیاز شهرستان یا اولویت اول است، توضیح داد: مصلا یک نیاز قطعی و حتمی یک شهرستان است، بیش از ۸۵۰ مرکز در کشور داریم که نمازجمعه در آن برگزار و ۵۰۰ مرکز مشغول به ساخت مصلی هستند.

وی اضافه کرد: بودجه‌های خاصی از سوی دولت و مجلس برای مصلاها اختصاص پیدا نمی‌کند و یک کار مردمی است، مصلای امام‌خامنه‌ای رفسنجان به همت مردم در حال احداث است و عجله‌ای برای ساخت به صورت فوری نداریم که اگر بودجه‌ای باشد به کار آن سرعت می‌بخشیم.

رمضانی‌پور در بخش دیگری از خطبه‌ها ابراز داشت: آنچه در زندگی ما را عقب می‌اندازد و دست‌مان را خالی می‌کند، گناه است که لازم است بعد از فراغت از ماه مبارک رمضان و این عید بزرگ با برنامه از گناه اجتناب کنیم و مراقب چشم، گوش، زبان و فکرمان باشیم.

وی تاکید کرد: از اختلافات و تفرقه و ایجاد جو تهمت باید پرهیز شود، اگر بخواهیم شهرستان‌مان پیشرفت کند باید جو همدلی و اتحاد و دوری از نفاق برای مردم ایجاد شود.

رمضانی‌پور بر داشتن روحیه جهادی و انقلابی‌گری در عمل تأکید کرد و افزود: از شوراهای دوره چهارم در شهر و روستا قدردانی می‌کنم که کارهای بزرگی انجام دادند و شورای شهر هم همت کردند کارهای خوبی در این دوره انجام دادند.

وی ادامه داد: شوراهای جدید هم باید با جدیت تمام با انگیزه و اخلاص برای مردم کار کنند و بار ترافیکی شهر کمتر شود.

رمضانی‌پوراظهار کرد: باید به مسأله فرهنگ اصیل اسلامی و بومی توجه داشته باشیم و دانشگاه‌ها به این امر توجه کنند، ضرورت دارد فرهنگ شهرستان حفظ شود، تحت‌تاثیر بعضی از کارها نشود و از آزادی‌هایی که حقوق دیگران را پایمال می‌کند دوری شود و با هنجارشکنان برخورد شود.

وی گفت: دولت طبق وعده‌هایی که داده شده خدمت صادقانه صورت گیرد و مجلس هم دغدغه اشتغال و تولید که رهبری دارند به صورت فوری در دستور کار قرار دهند و با طرح برنامه و لوایح این دغدغه برطرف و مشکل جوانان بیکار نیز برطرف شود.

برچسب ها:
رفسنجانف روراستی، دولت، وعده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجان

    دولت همش یا مشغول انتخاباته یا حاشیه های خودساخته مردم کیلویی چن؟؟؟