معاونانی که به رفسنجان نیامده، می روند

  • شناسه خبر: 33427
معاونانی که به رفسنجان نیامده، می روند

صندلی خالی معاونان فرماندار رفسنجان به یک رخداد تاریخی تبدیل شده است.

صندلی خالی معاونان فرماندار رفسنجان به یک رخداد تاریخی تبدیل شده است.

به گزارش ” روراستی ” از حدود چهارسال پیش تاکنون معاونان زیادی برای ملانوری آمدند اما هنوز نیامده غیب شدند.
در این بین محسن ارسلان مدت بیشتری معاون سیاسی اجتماعی بود که پس از حرف و حدیث های زیادی او هم رفت و در مس مشغول شد.
معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار هم اکنون در جایگاه مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمت میکند که پس از رفتن وی صندلی اش تا مدتی خالی بود تا اینکه مسلم علیمرادی آمد و مدتی ماند اما به یکباره او نیز غیب شد.
از روز رفتن علیمرادی تقریبا یک سال میگذرد اما هنوز کسی در این جایگاه قرار نگرفته و درب اتاقش بسته است، در حالی که امور عمرانی شهرستان بسیار مهم بوده و برنامه ریزی نیز جایگاه خود را دارد.
ملانوری که درگیر جلسات است و این حضور در جلسات می طلبد که معاونانی داشته باشد تا به ادارات سرکشی کنند، پیگیر مشکلات مردم باشند و سایر وظایف این سمت را انجام دهند.
اما چندی پیش رضا باقری پس از مدتی خالی بودن صندلی معاونت سیاسی اجتماعی به عنوان فردی باتجربه و پیشکسوت در این جایگاه قرار گرفت که باتوجه به تجربیات خوبی که داشت انتخابات شهرستان که برگزار شد و به اتمام رسید او نیز به مرخصی رفت که هنوز هم این مرخصی تمام نشده گویا اون نیز دیگر مشتاق و علاقمند به ادامه خدمت در این پست نیست.
حال دلیل هرچه باشد اما پسندیده نیست که شهرستانی با این نام و سابقه در تمام زمینه ها به ویژه سیاسی دست خوش این تغییرات شود چراکه مدیران می آیند و می روند اما دود این تغییرات به چشم مردم می رود.
امیدواریم دیگر شاهد اینگونه جاهای خالی نباشیم و افرادی مجرب و خدمتگزار به جمع سایر خدمتگزاران شهرستان بپیوندند و شبانه یا روزانه غیب نشوند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، معاون، نیامده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کمالی

    سلام ممنون از گزارش زیباتون تو این دو روز هر جا رفتم بحث همین گزارش شما بود واقعا روز به روز اوضاع شهر رفسنجان داره وخیم تر میشه و هیچ کسی هم روی ادارات شهرستان نظارت نداره فرماندار محترم هم که همش از این جلسه به اون جلسه دوشنبه ها هم که وقت ملاقات مردمی گذاشتن از عید کسی نتونسته با جناب فرماندار ملاقات حضوری داشته باشه این روند اصلا مطلوب شهرستان نیست جناب ملانوری بجای این همه سخنرانی تکرای و خسته کننده لطفا به فکر منافع شهرستان باشید. شهرستان های دیگه گوی سبقت رو از ما ربودند رفسنجان در این ماراتن جایگاهش ته جدول است .

    شهرام

    جناب ملانوری واقعا تاسف باره که تو این ۳ سال نتونستین ۲ تا معاون برا خودتون نگه دارین اونوقت می گین بیش از ۱۵۰۰ میلیارد سرمایه گذاری امضا کردین شما اول معاون همفکر برا خودت پیدا بکن بعدا بگین مثلث توسعه و تفاهم نامه و اینجور چیزا

    سيد مجتبي

    الحمد لله فرمانداری پله ترقی شده برای همه دوستان که ره صد ساله را یک شبه بپیمایند #دولت_شعار