حضور متکدیان زمینه‌ساز افزایش آمار جرائم است

  • شناسه خبر: 33338
حضور متکدیان زمینه‌ساز افزایش آمار جرائم است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: حضور متکدیان زمینه‌ساز افزایش آمار جرائم در شهرستان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: حضور متکدیان زمینه‌ساز افزایش آمار جرائم در شهرستان است.

به گزارش” روراستی”  حسین رئیسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی متکدیان این شهرستان با بیان اینکه می‌توانیم با یک برنامه جامع شهرستان رفسنجان را عاری از متکدیان کنیم، اظهار داشت: هر کس با توجه به امکانات و اختیاراتی که دارد در برنامه‌ بومی که در زمینه متکدیان تدوین می‌شود انجام وظیفه کند و پای کار باشد و این مهم باید به طور جدی پیگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان بیان کرد: اخیرا متکدیان پاسپورت اقامت می‌گیرند و صرفا برای گدایی به کشور می‌آیند که باید شناسایی شوند، باوجود این تعداد متکدی در شهرستان می‌توانیم با همکاری تمام دستگاه‌ها موفقیت حاصل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بخواهیم مردم هم اگر بدانند نسبت به قضیه‌ای اقدام جدی می‌شود آنها هم حمایت می‌کنند و سال آینده می‌توانیم گزارش خوبی از عملکردها در این زمینه ارائه دهیم و برنامه‌ای که داریم می‌تواند بعد از یک سال الگوی استان شود.

رئیسی‌نژاد افزود: قانون هم پیش‌بینی کرده است کسی که اموالی از محل تکدی‌گری به دست آورده است قابل ضبط است و اگر این برنامه‌ریزی با نگاه بومی‌گرایی به رفسنجان باشد دستگاه قضایی هم  پای کار خواهد بود.

وی اذعان کرد: این افراد از جمله کودکان خیابانی و حضور متکدیان مقدمه جرم در جامعه هستند که می‌توانند در افزایش آمار جرم در سطح شهرستان کمک کنند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حضور، متکدیان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :