امضای سند ۲۰۳۰ یعنی موافقت با حذف قرآن از مدارس

  • شناسه خبر: 32952
امضای سند ۲۰۳۰ یعنی موافقت با حذف قرآن از مدارس

کارشناس مسائل تربیتی با بیان اینکه در سند ۲۰۳۰ آموزش قرآن و مسائل تربیتی و پرورشی حذف شده است، گفت: افرادی که به امضای این سند دامن زدند، گستاخ و دشمن قرآن هستند.

کارشناس مسائل تربیتی با بیان اینکه در سند ۲۰۳۰ آموزش قرآن و مسائل تربیتی و پرورشی حذف شده است، گفت: افرادی که به امضای این سند دامن زدند، گستاخ و دشمن قرآن هستند.

به گزارش”روراستی”  رقیه درویشی پیش از ظهر امروز در جلسه بانوان حامی حجت‌الاسلام رئیسی در مسجد امام ‌خمینی (ره) رفسنجان اظهار داشت: بعد از حضرت رسول (ص)، یهود دنبال حذف امیرالمومنین علی (ع) یعنی ولایت، تحریف قرآن، تغییر فرهنگ عمومی جامعه و تغییر سبک زندگی مردم بود.

وی بیان داشت: امروز هم یهودیان دنبال همین موضوعات هستند و اینکه رهبر معظم انقلاب می‌گویند« تاریخ در حال تکرار است» مصداق همین موضوع است.

کارشناس مسائل تربیتی و خانواده افزود: ولایت، جایگاهی رفیع و بلند است و دشمن اینگونه از آن احساس خطر می‌کند و انسجام و وحدت ماست که سبب می‌شود این جایگاه محکم بماند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای افزودن بر حضور انتخابات با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای ابراز داشت: شرکت ما در انتخابات لبیک به ندای ولی امر مسلمین است.

درویشی خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند «دشمن از من سیلی نخورد، از دانشگاهیان و نظامی و بازاری سیلی نخورد، بلکه از اسلام سیلی خورد».

وی در ادامه با اشاره به سند ۲۰۳۰ توضیح داد: ما در مدارس از پیش‌دبستانی به بچه‌ها قرآن آموزش می‌دهیم، اما در این سند آموزش قرآن و مسائل تربیتی و پرورشی حذف شده در حالی ‌که زمان طاغوت هم چنین غلطی نتوانستند، انجام دهند.

این کارشناس مسائل تربیتی و مشاور خانواده بیان کرد: کسانی که به امضا و تصویب این سند دامن زدند، بسیار گستاخ هستند و دشمن قرآن بودند که تن به چنین قانونی دادند.

درویشی با اشاره به اینکه سال ۲۰۳۰ باید تمام مفاد سند ۲۰۳۰ در مدارس اجرایی شود، گفت: ما دغدغه امور فرهنگی داریم و سند ۲۰۳۰ فرهنگ دشمن است، زمانی فرهنگ‌ها تغییر می‌کند که لقمه‌های ما مشکوک باشد.

وی قوانین بانک‌ها را مغایر با اصول دین مبین اسلام دانست که ربا را در خانه‌ها جاری می‌کند و گفت: طبق فتوای رهبر معظم انقلاب و برخی مراجع، تسهیلات با سود بالای چهار درصد جایز نیست.

گاهی تأیید صلاحیت‌ها برای جلوگیری از فتنه است

این کارشناس مسائل تربیتی و خانواده همچنین وجود مدارک تقلبی، فاصله طبقاتی و … را از ویژگی‌های کاندیدا برشمرد و در پاسخ به سئوال یکی از حضار که چرا مدرک یکی از کاندیدا تقلبی است، اما شورای نگهبان صلاحیت او را تأیید کرده است، گفت: گاهی تأیید صلاحیت‌ها برای جلوگیری از فتنه است.

وی ادامه داد: اما مردم باید رشد فکری داشته باشند و از شعور سیاسی برخوردار باشند، در بین نامزدهای ریاست جمهوری از ثروتمندترین کارگزاران را می‌بینیم، حتی برخی نامزدها در روستاها عوام‌فریبی کرده و مردم را از جنگ می‌ترسانند که اگر فلان‌کس رای نیاورد جنگ می‌شود.

درویشی تصریح کرد: مگر الان ما در جنگ نرم نیستیم، بالای ۷۰ درصد خانواده‌ها با جنگ نرم دست و پنجه نرم می‌کنند و آمار طلاق‌ها نتیجه همین جنگ نرم است.

وی اذعان داشت: ما به کسی رای می‌دهیم که چنین نقاط سیاهی در کارنامه خود نداشته باشد و تا زمانی که حجت‌الاسلام رئیسی در راه اعتلای رشد جامعه، کشور و مردم قدم بردارد و براساس قانون اساسی که برگرفته از آیات و روایات است، احترام قائل هستیم و حمایتش می‌کنیم.

وی همچنین اذعان داشت: در مناظره سوم اگر اخلاق و تقوای حجت‌الاسلام رئیسی حاکم نبود در همان مناظره کار را تمام می‌کرد.

درویشی متذکر شد: هنر حجت‌الاسلام رئیسی این است که جلوی بی‌دینی، مفاسد اخلاقی و … را می‌گیرد و دنبال برداشت از بیت‌المال نیست.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قرآن، مدارس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :